Gå til innhold

Alenemor, bestille sydentur, hjelp meg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal dra til syden med datteren min for første gang. Er alene med henne.

Må jeg bestille på nettet ? Eller kan jeg ringe slike reisebyråer og si hva jeg vil ha, så finner de reise til meg? Eller hvordan fungerer dette?

Har krav som feks kort reisevei fra flyplass til hotell, leilighetshotell, barnevennlig osv. Synes det er vanskelig å finne riktig reise selv. Noen tips?

Anonymous poster hash: d586f...a2b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan spare litt penger på å bestille selv på, det er derfor så mange velger å gjøre det.

Men reisebyråene er jo der for en grunn, og det er nettopp for å hjelpe deg skreddersy akkurat den ferien du vil ha. Du må bare belage deg på å betale litt ekstra for å få den hjelpen, kanskje du synes det er verdt det?

Om du bor i nærheten av svenskegrensen og det er en flyplass ikke så langt inn i nabolandet fra der du bor er det et tips å bestille fra svenske nettsider. De har ikke høstferie samtidig som oss så du kan spare mange tusen kroner på å bestille en tur derfra, venninnen min gjorde akkurat det (hun har 2 timers kjøring til nærmeste flyplass i sverige). 

Anonymous poster hash: 9aac4...d6b
Skrevet

Hmm, det er verdt pengene om jeg får en skreddersydd tur :) bor i asker. Vet ikke hvor jeg evt flyr fra i sverige da?

Skal ikke reise i høstferien, så tror ikke det blir så dyrt :) hun går ikke på skole, så kan reise når det passer oss :)

Anonymous poster hash: d586f...a2b

Skrevet

Venninnen min bor i Kongsvinger og reiser fra Karlstad. Hun bestilte på nett via en svensk nettside...

Anonymous poster hash: 9aac4...d6b
Skrevet

Det er jo veldig oversiktlig på ving.no :) Står flytid, hvor langt det er fra flyplassen osv.

Skrevet

Bruk restplass.no om du skal reise snart, ellers finn.no

Sjekk hotellene på tripadvisor!

Anbefaler å reise til en øy i hellas - der er det god mat og de er glade i barn :-) velg et sted nær flyplass og derxdet er sandstrand og by i nærheten - så blir det nok bra. Best å reise i juni eller september med barn.

Anonymous poster hash: 5dcd6...229

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...