Gå til innhold

Dere med flink mann/samboer (mtp baby)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakket dere om forventninger i forkant eller ble det bare sånn? Min er IKKE flink, tror jeg må ta en prat om forventniger nå i ettertid

Anonymous poster hash: 06d29...536

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi snakket masse om det før vi fikk barn, både før og under graviditten.. Hender vi fortsatt snakker om hva man forventer av hverandre etter som tiden går, vi forandrer oss, og barna forandrer seg, krever en annen hverdag..

Vi snakket det ikke i hjel da, for det var viktig for meg å finne en mann som ville delta i livet til fremtidige barn på lik linje som meg. Så jeg visste litt hvordan det ville bli pga personligheten hans.

Anonymous poster hash: 7b9e2...b42
Skrevet

Vi snakket ikke sammen på forhånd. Mannen er sånn. Står på hele dagen med jobb, hus og unger. Et skikkelig arbeidsjern.

Anonymous poster hash: c9fc8...cce

Skrevet

Vi har snakket masse om det, og veldig mye før vi startet å prøve på å få barn.

Ikke bare om hans rolle som pappa, men rollen som mamma, hva han forventer av meg osv.

Vi har også snakket om våre forventninger om forholdet vårt både før og etter vi får barn.

Vi har diskutert konkrete problemstillinger, og ofte diskutert hvordan vi har sett andre løse ting, og hvordan vi begge kunne tenkt oss å løse dette.

Nå kan det jo fremdeles hende at vi går på en smell, babyen kommer ut i løpet av nærmeste fremtid. :P

Samtidig så er jeg veldig trygg på at dette kommer til å gå bra, vi er flinke i dag til å stille opp for hverandre. Og jeg vil bli ekstremt overrasket hvis han plutselig forandrer totalt personlighet

Skrevet

Vi snakket ikke sammen på forhånd. Mannen er sånn. Står på hele dagen med jobb, hus og unger. Et skikkelig arbeidsjern. Anonymous poster hash: c9fc8...cce

Jeg må signere denne :) Når jeg leser om håpløse mannfolk her inne så setter jeg ekstra pris på min egen flotte, flinke og lite egoistiske mann.

Skrevet

Her er han bare sånn, uten at vi snakket så mye om det på forhånd. Kjempeflink med baby, hus og hjem. :) Men han var sånn før vi fikk barn også, så jeg visste litt hva jeg kunne forvente uten å si så mye om det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...