Gå til innhold

Da kom han hjem klokken 6......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer ble oppringt igår og spurt om han ville være med på fest, noe han sa ja til(sjelden han er på fest).

Vi hadde leid film og skulle slappe av sammen, men det gikk jo i vasken.

Jeg har ligget sammen med lille gutten vår inatt og ventet på at han skulle komme hjem, sa han skulle bare en liten tur...

og når han er ute ligge jeg på "otta" pga han kan finne på å sovne på dass, skru på ovn osv.....:S så lite søvn på meg inatt.....

Ble litt sur når jeg hørte han kom hjem i 6 tida ja....men har vell ikke grunn til å bli sur, ble bare så skuffet, vi skulle kose oss sammen og idag skulle vi finne på noe SAMMEN med barnet vårt siden dagene våre er så hektiske ellers...men men...

bare utblåsning!!:(

Anonymous poster hash: 1c3ae...df6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som du skriver så er han sjeldent ute. La han slippe å få kjeft for denne ene gangen. Ikke vær sur kjerring som han må klage på til kompiser

Anonymous poster hash: 42fce...07e

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Siden han sjelden er på fest og ikke har brutt noen avtaler så håper jeg at du lar han sove ut og ha en lat dagen derpå i dag :)

Han har sikkert hatt det knallkjekt og sånne små utflukter gjør godt i hverdagen. Neste gang er det kanskje du som får anledning til å kose deg litt uplanlagt.

Man kommer langt ved å være litt raus med hverandre.

Skrevet

uff ja jeg vet, men jeg var bare så sliten og trengte litt avslapping og hadde et ønske om å sove litt lengre idag, men men.....er jo vant å stå opp klokken 5 så d gikk jo greit, men uansett:S

Anonymous poster hash: 1c3ae...df6
Skrevet

Jeg skjønner at du er irritert men hvorfor er det så galt at den ene parten kan kose seg?

Ja planene deres gikk  i vasken denne gangen men det er en kveld i kveld og neste helg.

Netse gang er det kanskje du som går ut og blir borte  til morgen kvisten :)

Det er viktig med kjærestetid når man får barn,

men det er også  viktig med tid  alene eller sammen venner.

Anonymous poster hash: 5e6bf...25f
Skrevet

Synes han kunne sendt melding med beskjed,at det ble seint.siden han sa det ikke ble seint.men 6om morran er seint.Ikke det at du trenger og kjefte,men kan jo si noe slikt: håper du hadde det gøy i går,det var deg vel unt,men til en annen gang du ser det blir senere enn planlagt,blir jeg glad om du sender en meld om at det kan bli veldig seint.

Anonymous poster hash: f2b00...e5d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...