Gå til innhold

Herregud for en elendig mamma jeg er :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen min var urolig i natt. I et forsøk på å roe henne skulle jeg snu henne mot meg i sprinkelsengga og i det jeg putter hånda inn i mørket ligger ho nærere enn jeg trodde og jeg klarer å klore henne ved munnen og kinnet.

Ble merke. Ikke blod, men merke og herregud så håpløs jeg føler meg. Ho hyla, det var jo vondt. Tragisk er jeg!

Anonymous poster hash: 51d79...b29

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På tide å klippe neglene kanskje? Sånn gjør man jo bare ikke.

Anonymous poster hash: abd23...9bd

Skrevet

Hoho... Du kommer til å gjøre langt verre ting (f.eks ødlegge livet hennes når hun ikke får riktig merke på jeans nå hun er 14 år;)), uten at du er dårlig mor.

Anonymous poster hash: 29d7e...c20

Skrevet

Det gjør deg ikke til en dårlig mor, slik som kan skje :-)

Anonymous poster hash: 287a7...d70

Skrevet

Jeg klarte å klore eldstemann en gang når jeg skiftet bleie på han som baby.

Fikk så dårlig samvittighet og det skjedde aldri igjen .

Er ingen dårlig mor :)

Skrevet

Det som virkar som ei krise no vil få fornuftige proposjonar etter kvart, og du vil innsjå at dette er mindre enn bagatellmessig :)

Men klipp neglane korte..

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Uff, skjønner at det føles fælt, men sånt skjer. Min svoger dunka hodet til sønnen sin i den jernstanga på senga da han bare var en time gammel..Jeg klarte å klippe sønnen min i tåa da han var to mnd, han begynte ikke å blø, men han fikk jo vondt. Husker jeg gråt hele dagen.

Du gjorde det ikke med vilje, og du vil nok være enda mer forsiktig neste gang, klipp neglene korte, dette går fint :)

Skrevet

På tide å klippe neglene kanskje? Sånn gjør man jo bare ikke. Anonymous poster hash: abd23...9bd

"Sånn gjør man bare ikke"?? Så det var med vilje tror du? Dust.

Anonymous poster hash: 9ab3f...f26

Skrevet

Jeg satt smokkesnoren fast i selve brystet på snuppa her en dag..skulle sette den fast på bodyen. Det var GRUSOMT! Stakkars lille.. Blått lite merke i flere dager etterpå .. Huff

Skrevet

På tide å klippe neglene kanskje? Sånn gjør man jo bare ikke.

Anonymous poster hash: abd23...9bd

"Sånn gjør man jo bare ikke"?? Ærlig talt.. Ring barnevernet!!! Barnemishandling å klore barnet sitt ved et uhell, gitt! Godt du er perfekt, da. ;-)

Anonymous poster hash: 4a34d...5b6

Skrevet

Hadde du gjort dette med vilje så hadde du vært en elendig mamma ;)

Uhell skjer, og det føles kjip der og da, men du har jo ikke påført babyen din noen alvorlig, varig skade...

Skrevet

Det er oppsiktsvekkende hvor mange tråder her inne som handler om bagateller...det finnes tydeligvis veldig mange usikre mødre omkring. Du gjorde ingenting galt. Barnet ditt er ikke laget av porselen.

Anonymous poster hash: d5462...14f

Skrevet

Sånt skjer. Lille her klarte og rispe seg litt opp på kinnet sitt på mitt halssmykke da han var ett par uker. Men gikk jo bra, det grodde fort:)

Anonymous poster hash: eab22...db0

Skrevet

En gang jeg danset med 3-åringen min tok det litt av, og jeg rev han over ende og sørget for at han fikk en stor, fæl Donald-kul i panna.. :/

Han er idag ti år og helt normal! Men det ble ikke noe mer hip-hop sammen med mor..!

Skrevet

Jeg sovnet med baby i senga så hun datt rett ned på et hardt gulv en times tid senere... Var da ca 5 mnd gammel. Uhell selvsagt.

Anonymous poster hash: 5937c...687

Skrevet

Uhell skjer! Ingenting å ta på vei for.

Men jeg vet akkurat hvor grusomt det føles å gjøre noe sånt. Jeg kjørte fast huden på halsen til min eldste i en glidelås.

Hadde dårlig samvittighet i dagesvis, følte meg som tidenes største kløne.

Skrevet

Uhell kan skje. Jeg har lange negler (ekte) - har fortsatt til gode å klore Nurket, men er klar over at det kan hende. Ingen grunn til å ha korte negler bare fordi man tilfeldigvis har fått et barn. Dette fordrer selvsagt at man er nøye med renhold og pleie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...