Gå til innhold

Helvette !!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beklager språket !

Jeg har en baby som ikke "tåler" lyd. Han må sove på eget rom enda han bare er 4 mnd ellers blir det null søvn på noen av oss. Hver kveld går jeg inn og sjekker han før jeg sovner, men... Han våkner hveeeeer gang! Sovner ikke før etter 1-2 timer igjen :(

Er det helt sinnsykt av meg å slutte å sjekke babyen? Da slipper jeg tull om natta og ikke minst, babyen får sove sammenhengende.

Vet jeg aldri hadde tilgitt meg selv om jeg fant han død i senga en morgen :( men, noe kan jo skje etter at jeg har sjekket...

Hva hadde du gjort?

Anonymous poster hash: f34df...924

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her inne blir du nok slaktet, men jeg ville sluttet! Du vekker jo babyen... Øs den sove. Kjøp baby call med video, der ser du at barnet puster.

Har en slik selv, føler med deg!

Anonymous poster hash: 66f6a...05f

Gjest Elliesmamma
Skrevet

Da hadde jeg skaffet meg en babycall med kamera.

Skrevet

babycall med kamera=) det har svigerinna mi kjøpt, den er super bra.. ser ungen godt.. hun kan tilogmed snakke til ungen, å spille ulike sanger.. Hun har den mest for kamera da=)

Skrevet

Forventer å bli slaktet ja, men skjønner at de som slakter ikke aner hva problemet innebærer... Video ja, hmm... Ser man virkelig at babyen puster? Sliter nesten med å se det "live" på en meters avstand :P

Skrevet

Setter du babycallen strategisk til kan du se at brystet går opp og ned. Husker jeg ofte stirret på babycallen da jenta mi var noen få mnd ;)

Skrevet

Jeg har også en slik babycall med kamera. Helt suuuuper :)

Skrevet

Hjelper det med kamera i mørket om natten?

Anonymous poster hash: fa2f7...a71

Skrevet

Hjelper det med kamera i mørket om natten?

Anonymous poster hash: fa2f7...a71

IR-kamera :)
Skrevet

Takk for tips jenter :) hadde ikke klart å slutte å sjekke babyen <3

Skrevet

Jeg sluttet å sjekke, men han våknet så ofte likevel at de ikke var noe problem. Hadde jo som regel akkurat vært der inne likevel.

Anonymous poster hash: 1fd70...9a2
Skrevet

Jeg sjekker enda jeg, og mine babyer er 9 og 5 år... :-) Men om han våkner så lett hadde jeg glatt gått over til kamera ja.

Skrevet

Hadde sluttet å sjekke. Babycall med kamera er jo bare falsk trygghet det og med mindre du sitter og stirrer på den hvert sekund. Krybbedød er lydløs og kan gjerne skje 5 min etter du selv har sovnet. Man må bare ta forholdsregler, feks ikke røyke, ikje for varmt, sove på rygg osv.

Anonymous poster hash: 09b6b...f27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...