Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #1 Skrevet 10. august 2013 Trives du? Åssen er nabolaget? Nærmeste barnehage? Anonymous poster hash: a5fe7...534
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #2 Skrevet 10. august 2013 er ikke så veldig kjent der jeg, men virker som en stille, rolig og koselig plass for barn... bor på jessheim selv. Er sikkert flere bhg som blir nærme, spørs vel helt hvor du bor.. Anonymous poster hash: 66d77...d01
Anonym bruker Skrevet 11. august 2013 #3 Skrevet 11. august 2013 Takk for svar Anonymous poster hash: a5fe7...534
Anonym bruker Skrevet 11. august 2013 #4 Skrevet 11. august 2013 Jessheim hvor Sand er en del av er jo ganske utbygd. Mye ny bebyggelse og sikkert mange småbarnsfamilier. Med barnehage, skole, nærbutikk og ikke langt til Jessheim sentrum. Vet ikke hvor lett det er å få barnehageplass der, men Det er mange barnehager på Jessheim. Gå inn på Ullensaker kommune å sjekk. Anonymous poster hash: 14613...d12
Anonym bruker Skrevet 11. august 2013 #5 Skrevet 11. august 2013 Kommer litt an på alder på barnet. Men, her på sand er det tre barnehager. Læringsværkstedet avdeling Solhellinga, læringsverkstedet avdeling Olaløkka og Sand familiebarnehage. Solhellinga har jeg ingen annen kjennskap til. Familiebarnehagen som er fra 0-3 år har alle jeg veit som har hatt barna sine der vær godt fornøyd. Olaløkka har jeg nå mitt andre barn i og er kjempe fornøyd. Når barna etterhvert skal i skolen, så blir det på Hovin. Den hadde et litt frynsete rykte. Men, med ny rektor for to år siden så har trenden snudd. Bra lærertetthet, lite mobbing og fornøyde barn. Det er i hovedsak stilt og rolig her. Lar eldste gå aleine til skolen fra slutten av første. Men, vi har Gardermoen som nærmeste nabo. Så noe flystøy må man regne med. Men, det er ikke på et slikt vis at samtalen på terrassen må avsluttes hver gang det kommer fly Vi trives i alle fall godt her Anonymous poster hash: 02742...b99
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #6 Skrevet 9. november 2013 Dytt Trives du? Åssen er nabolaget? Nærmeste barnehage? Anonymous poster hash: a5fe7...534 Anonymous poster hash: a5fe7...534
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå