Gå til innhold

Er det moderatorer her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I andre forum flytter moderatorer innlegg dersom de er postet i feil forum. Hvorfor skjer det aldri her inne? Finnes det ikke moderatorer?

Dette foumet blir jo spammet ned av navnetråder for tiden selv om det finnes et eget forum for det. Er det ikke moderatorenes jobb å se til at innlegg blir postet der de skal?

Anonymous poster hash: ceac5...651
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei lite moderatorer her.

Anonymous poster hash: f89a1...4b0
Skrevet

Det er vel ingen regler for at man ikke kan ta opp navn her? Åpent forum.. Og strengt tatt hvis du ser sånn på det kan vel veldig mange andre tråder bli flyttet over til andre forum.. Mange tråder om graviditet/spontanabort/småbarn osv.

Tror mange velger å poste her, fordi her er det større aktivitet og man får flere svar, i motsetning til de andre forumene der man såvidt får svar.

Det gjelder hvertfall meg :)

Anonymous poster hash: 11297...9b9

Skrevet

Det er vel ingen regler for at man ikke kan ta opp navn her? Åpent forum.. Og strengt tatt hvis du ser sånn på det kan vel veldig mange andre tråder bli flyttet over til andre forum.. Mange tråder om graviditet/spontanabort/småbarn osv.

Tror mange velger å poste her, fordi her er det større aktivitet og man får flere svar, i motsetning til de andre forumene der man såvidt får svar.

Det gjelder hvertfall meg :)

Dersom man hadde flyttet innleggene dit de hører hjemme hadde det blitt mere liv i alle forumene, da, ikke bare her inne.

Vet at de gjør dette konsekvent på Kvinneguiden og det er jammen godt, kanskje derfor det er litt mere liv der også?  Hadde vært kjipt om annenhver tråd der hadde handlet om navn!

Anonymous poster hash: ceac5...651

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Ser ikke helt problemet med at det er forskjellige emner her inne. Spesielt ikke når det står i overskriften hva tråden handler om, da er det bare til å scrolle forbi.

Ellers er det moderatorer her altså, men de er ikke akkurat overaktive.

Skrevet

Hva er finest Mjølkfrid eller Yozephine?

Anonymous poster hash: 88b1b...f36

Skrevet

Nå har jeg ikke lagt ut noen tråder om navn da, men om andre ting ;) Syns det er fryktelig kjedelig å legge ut et innlegg og så ikke få svar i det hele tatt, så da har jeg heller lagt det ut her istedenfor.

Har vært mange navnetråder i det siste ja, men kan ikke si det plager meg veldig, jeg dropper bare å gå inn på de trådene, samt andre spam-tråder ;)

Skrevet

Dette er ett anonymforum. Det vil si at alle emner er inkludert og alle har mulighet til å poste anonymt. Siden anonymitet ikke er en mulighet på, f eks navneforumet, er det naturlig å poste navnetråder her dersom man ønsker å være anonym.

Der er ingen regler for hva som kan postes her. (Hvilke temaer)

Skrevet

No er vel ikkje anonymforumet forbeholdt spesifikke tema. Om du vil ha eit smalt utvalg av trådar er det vel heller du som bør inn på dei spesifikke fora..

Skrevet

Dette er ett anonymforum. Det vil si at alle emner er inkludert og alle har mulighet til å poste anonymt. Siden anonymitet ikke er en mulighet på, f eks navneforumet, er det naturlig å poste navnetråder her dersom man ønsker å være anonym.

Man kan være anonym på navneforumet, jo!

Anonymous poster hash: 1794c...5d8

Skrevet

Man kan være anonym på navneforumet, jo!

Anonymous poster hash: 1794c...5d8

Det visste jeg ikke. Så mye tid tilbringer jeg på navneforumet ;-)

Poenget er fortsatt at anonymforumet ikke har restriksjoner på hvilke temaer som kan taes opp.

Skrevet

Ville blitt fryktelig kjedelig hvis tråder blir flyttet.  Dette er et anonymforum, der man kan lage tråder om hva man måtte ønske.  Hvis man ikke ønsker å lese en tråd, kan man elegant la være å klikke seg inn.

Jeg vil nok aldri klikke meg inn på navnedebatten for å si min mening om et navn, men kan, hvis jeg vil og har en mening om et navn, gjøre det her inne. 

Det er nok flere som tenker på den måten, og her inne vil man få flere synspunkter.

Anonymous poster hash: 1d869...b59

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...