Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #1 Skrevet 10. august 2013 Hvordan vet jeg når jeg skal begynne å gi babyen 2 måltider (fast føde) pr dag? Får pr i dag kun grøt på kvelden. Merker man det på babyen ? Anonymous poster hash: 27fa4...c02
snipp&snapp Skrevet 10. august 2013 #2 Skrevet 10. august 2013 dytter på denne.. lurer på det jeg også
Anonym bruker Skrevet 11. august 2013 #3 Skrevet 11. august 2013 Takk! Dytter mer Anonymous poster hash: 27fa4...c02
Lille krøll Skrevet 11. august 2013 #4 Skrevet 11. august 2013 Jeg fullammet til 6 mnd. Så begynte jeg tilby 2 måltider om dagen, tok lang tid før noen av måltidene var store nok til å kalles måltider. Når grøten var på plass så startet jeg med tredje. Nå er hun 10 mnd og spiser Yoghurt til frokost Mm Grøt til lunsj Mm Brød Middag Mm. Har skjønt fra andre lister her inne at hun spiser ofte men hun spiser 1,5 dl grøt og 200 g middag og er normalvekt så jeg bare tuter innpå jeg. I starten med hvert nytt måltid har jeg alltid komplementert med mm til jeg synes måltidet har vært stort nok. Hun har selv bestemt når hun vil øke måltidet til større og jeg har ikke stresset noe med det. Er mest besteforeldre som stresser med det siden de vil passe henne men føler det er viktigere at jenta får ta det i sitt eget tempo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå