Gå til innhold

Bruker dere neglelakk til vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken farge? Hvor gammel er du?

Anonymous poster hash: 812b7...055

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, blank eller perlemor e.l., og av og til med fransk manikyr. Kanskje med litt knæsjfarge til fest.

Skrevet

Alltid! På fingre og tær - året rundt. 34 år. Bruker rosa, rød, blå, lilla, grønn ... matcher gjerne med antrekk :)

Har brukt neglelakk så lenge jeg kan huske. Når mamma stelte neglene sine svusjet hun over mine også.

Skrevet

Alltid! Rød, oransje, knallrosa el svart som regel :) 34 år.

Anonymous poster hash: 91ef7...519

Skrevet

Nei, aldri. Er 27 år gammel.

Anonymous poster hash: e3066...a98
Gjest Skofantomet
Skrevet

Jepp. For øyeblikket aprikosrosaish farge :)

Skrevet

Høres lekkert og sommerlig ut :)
Skrevet

liker godt knæsje farger, (rosa, rød, turkis, grønn, oransje, blå, sort, hvit) men i og med at jeg jobber både i uniform og har et "håndtverker" aktig yrke, så blir jo neglelakken ødelagt med en gang, og det ser litt sært ut i den sammenhengen ! men skulle ønske jeg kunne gå med det hele tiden, for jeg elsker å være jente-jente på det området der =) sminke derimot, er ikke alltid like viktig på jobb ,..

25 år

Anonymous poster hash: ac530...552
Skrevet

Nei, jobber innen helse og de ser helst at fingrene er ulakket. Ikke et stort offer. Hender jeg lakker tåneglene.

Anonymous poster hash: cc2d1...331

Skrevet

Ja, denne uken er de sjøgrønne.

Seriøst, jeg har sagt det før- du må være en bekjent av meg sin ukjente tvilling. ALT stemmer.

Fra humor til interesser via vinvaner, yrke og måte å skrive på og til kaffeavhengighet. Med unntak av alder på unger og bosted. :P

Skrevet

Halvparten av tiden.

Ofte ganske nøytrale farger.

Blank, lyse, hudfarger, blek gammelrosa.

Og av og til på fest skikkelig rødt ;)

Er 35.

Anonymous poster hash: b814d...0f0

Gjest sussie77
Skrevet

Ja. Er 35 år. Bruker alle slags farger. Men er spesielt glad i rosa toner. Alt fra naturlig lys til knall rosa.

Gjest Skofantomet
Skrevet

Høres lekkert og sommerlig ut :)

Åjada, med matchende leppestift til også såklart :D

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Alltid blank. Ellers blir de tørre og flisete. Nå er de lange og fine og, passer dårlig siden jeg har en nyfødt. Ha ha! Noen ganger farge, men sjeldent

Skrevet

Ja, denne uken er de sjøgrønne.

Mine også! :)
Skrevet

Nei, aldri. Kan ikke ha negllakk på jobb, og gidder ikke ha det bare på fridagene mine..

Anonymous poster hash: 0e634...dd7
Skrevet

Alltid mørke knallrøde tær.

Fingre er for øyeblikket grønne pga kjolematching i går.

Skrevet

alltid, bytter ofte. har litt dilla har jeg hørt, for nå har jeg i overkant av 200 farger....

Anonymous poster hash: 1bb0a...191
Gjest Siklerotte
Skrevet

Mintgrønne med rosa hjerter. Jeg avanserer stadig. Bruker forresten alltid neglelakk.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Har som regel på tærne, er sykepleier så når jeg jobber dropper jeg å ha på hendene. Men når jeg var sykemeldt koste jeg meg med å ha neglelakk på :) har ikke følt for å ha det på nå med helt nyfødt i hus, men nå som hun er to måneder kjenner jeg at jeg har litt lyst igjen. Kjøpte derfor ny i går :D

Skrevet

Ja, men som regel noe nøytralt. Da ser det ikke så stygt ut når den begynner å flasse av. Dessuten får jeg hetta når jeg ikke kan se om jeg har skitt under neglene :P

Skrevet

Jeg bruker alltid neglelakk, og fargen varierer med dus gjennomskinnelig rosa, blå, lys grønn, rød og korall. På vinteren kan jeg gjerne ha burgunderrød med glitter oppå.

Men stort sett en diskrè farge:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...