Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #1 Skrevet 10. august 2013 Når er det vanlig at de bruker trøene på sykkelen? Gutten min blir 2.5 i oktober og går alltid med bena ned i bakken. Sier at han må prøve å ta bena på trøene, men blir jeg for ivrig i å hjelpe han går han bare av. Har lurt på å ta inn sykkelen til høsten/vinteren for blir vel bare vanskeligete å få det til med mye klær på. Prøver å la det komme når det kommer, men det er ikke kjempe lett;-) Hva hadde dere gjort? Anonymous poster hash: eeac3...586
Cruella De Vil Skrevet 10. august 2013 #2 Skrevet 10. august 2013 I barnehagen vår var det en av "testene" (dette hjulet de fyller ut med ting de mestrer, som jeg kke husker navnet på ) i treårsalderen. Jeg ville ikke stresset noe med det, hvis han ikke klarer det nå, får han det helt sikkert til til våren. Og det er jo ikke noen vits i å ta sykkelen inn før du trenger, så lenge han synes det er morsomt å sitte på den. Det kan også være at sykkelen ikke er så god å trå på, noen sykler er vanskeligere enn andre. Gutten vår klarte f.eks. ikke å tråkke på sykkelen hans hjemme, men i bhg fikk han det til.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #3 Skrevet 10. august 2013 Vi har DBS bambo. Den er jo ein av de høyeste, men gutten vår når fint til trøend så vet ikke om det er problemet. Har tenkt at han skal få løpesykkel nåt han blir 3 så hadde håpt han kunne trå før den tid? Anonymous poster hash: eeac3...586
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #4 Skrevet 10. august 2013 ;-) i slutten så klart, ikke ? Anonymous poster hash: eeac3...586
Cruella De Vil Skrevet 10. august 2013 #5 Skrevet 10. august 2013 DBS er jo bra sykler, så den er sikkert fin å trå på. Men jeg ville fortsatt ikke stresset med det, han kan jo fint ha trene på løpesykkel og tråhjulssykkel samtidig. Gutten min på fire har begynt å sykle uten størrehjul nå, men synes fortsatt det er moro med trehjulssykkel også.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #6 Skrevet 10. august 2013 Takk for oppmuntrende svar;-) Anonymous poster hash: eeac3...586
PrinsessensMor Skrevet 10. august 2013 #7 Skrevet 10. august 2013 det kommer når han vil det selv=) vår satt også mest på sin, eller ville at vi skulle dytte. Fikk storjente sykkel da hun var 3 år,med støttehjul. gikk kjempe fint. syklet som bare det=) så de klarer det bare de får tid på seg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå