Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #1 Skrevet 10. august 2013 Vil man kunne se om hjertet slår, eller er det for tidlig? Anonymous poster hash: 2dbab...6f8
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #2 Skrevet 10. august 2013 Hjertet begynner vel å slå rundt uke 6-7 så du kan være heldig å se det, men det er overhodet ikke sikkert. Anonymous poster hash: a0fe3...faa
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #3 Skrevet 10. august 2013 En bitteliten runding/prikk, ikke så veldig spennende akkurat. Anonymous poster hash: 75fbd...3f2
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #4 Skrevet 10. august 2013 Jeg lurer bare fordi jeg har begynt å blø litt, og er bare 5+6. Derfor tenkte jeg at hvis jeg bestiller en UL, kan vi finne ut om det er en SA eller om hjertet slår. Hi Anonymous poster hash: 2dbab...6f8
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #5 Skrevet 10. august 2013 6+3 var jeg på UL og da mente gyn det skulle gå an å se hjertet(gjorde det i sist svangerskap). Denne gangen såg vi bare en tom fostersekk. Allikevel måtte det hcg prøver og enda en UL til for å bekrefte SA. Dette fordi det kunne hende jeg hadde hatt senere eggløsning og var kortere på vei enn jeg trodde. Ergo: du kan være heldig å se hjertet. Det kommer jo an på utstyret også, hva man er i stand til å se. Men du kan også bli unødig bekymret av å ikke se hjertet, hvis du er kortere på vei/utstyret er dårlig. Jeg ville i alle fall også fått målt hcg med to dagers mellomrom for å sjekke om det stiger som det skal. Det kan du gjøre hos legen Håper du slipper å oppleve SA, lykke til! Anonymous poster hash: dcdb8...168
Erle85 Skrevet 10. august 2013 #6 Skrevet 10. august 2013 I uke 6 så vi en liten reke meg bankende hjerte..
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #7 Skrevet 10. august 2013 Hjertet begynner å slå ved utgangen av uke 5. Det er da også mulig å se på UL ved etter uke 6. Men kanskje det avhenger litt av hvor godt UL apparatet er, men slik har det alltid vært for meg. Anonymous poster hash: 9e48d...19f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå