Gå til innhold

Aurora - ett lett navn å erte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes Aurora er fint men klarer ikke helt å velge det da jeg tenker at hun fort kan bli ertet for navnet. Alla: au au au rora osv.

Både sambo og søstra har blitt ertet for navnene og er VELDIG opptatt at dette ikke skal gjelde noen i familien så finner derfor på herme ord på navnet for å se om det kan være mulig å bli ertet med det navnet.

Alla lotte på potte, emma er hemma osv.

De mener selvfølgelig ikke at det er dermed sikkert at man blir ertet for navnet, men at muligheten er der.  

Er redd Aurora også er ett sånt navn? Hva tror du?

Anonymous poster hash: da3af...03e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er vanskelig å finne et navn som er helt trygt.

Hvis noen er virkelig stygge kan de kanskje finne ut at det rimer på "hora".

Men jeg tror som sagt ikke at noen navn er helt trygge. "Victoria" virker å være ganske trygt. Men så kan de finne på noe med etternavnet også.

Anonymous poster hash: 14bff...68c
Skrevet

Man kan finne rim på alle navn, og vil ungene mobbe og ikke finner noe som rimer på navnet så sier de noe annet stygt. Så syns ikke du skal tenke så mye på det :) Aurora er nydelig :)

Skrevet

Dattera til fetteren min heter det. Hun er nå 14. Aldri hørt noe mobbing rundt henne :)

Skrevet

Kjenner flere Auroraer og synes navnet er veldig fint :)

Anonymous poster hash: 59db5...395
Skrevet

Kan ikke helt tenke meg at Aurora er noe mer utsatt..  og uansett så tenker jeg at hvis man er så uheldig at man blir mobbet så spiller det ingen rolle hva man heter..

Skrevet

Har noen lyst til å plage noen er det bare fantasien som setter grenser.  

Jeg synes du trygt kan velge Aurora. 

Skrevet

Ikke ¨så fint å si... men AUrora er det styggeste navnet EVVER!

Anonymous poster hash: 87933...881
Skrevet

Aurora har jo blitt veldig vanlig nå, så ingen fare for det. Dessuten, så finner unger på ting å erte om på ALLE navn. 

Anonymous poster hash: 5775d...cc5
Skrevet

Alle namn er lette å bruke til erting om ein ønskar det..

Skrevet

Dere har sikkert ett poeng med det at alle navn kan ertes. Jeg har aldri tenkt på det men så har jeg hatt ett navn som 3 andre i klassen hadde så det er litt vanskelig å erte en gjeng på 4 stk. Synes ikke det er så rart å bli bevist på det når man har vært ertet selv!

Anonymous poster hash: da3af...03e
Skrevet

Ungene har hatt flere i klassen som heter det, aldri noen erting.

Etter at vi har såpass mange fremmedartede navn i landet har det blitt mindre erting for navn enn det var tidligere.

Anonymous poster hash: cc8ca...662

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...