4barns mor Skrevet 10. august 2013 #1 Skrevet 10. august 2013 Vi har tre herlige barn og tenker nå på om vi kanskje skal få en nr 4. Skal sies at eldstemann straks er 16, yngste er 1 1/2, så det blir liksom ikke 4 tette. Noen her som har fire barn? Vi har plass og økonomi til å ha 3 små og en stor. Erfaringer???
Bonanza Skrevet 10. august 2013 #2 Skrevet 10. august 2013 Jeg lurer også på å høre erfaringer fra de med 4 barn. Har dere mye hjelp til å passe dem, hva slags jobber har dere, aldersforskjell på barna, tid til egentrening? Hi jeg har tre barn, men har så lyst på en siste hvis vi kan!! Men ser jo at det er masse å gjøre med de tre vi ha, og den yngste er bare straks 6 mnd. Så detre ikke snakk om umiddelbar familieforøkning, men samtidig kan det ikke gå for lang tid heller da jeg er 35, straks 36 år! Følelser og fornuft er ikke helt enige her
4barns mor Skrevet 10. august 2013 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2013 Mannen min er midlertidig uføretrygdet, og derfor hjemme hele tiden. Jeg har en mor som ikke jobber og en svigerfar som også er hjemme, så om det er behov for det, så har vi hjelp. Jeg jobber i butikk. Min eldste fyller straks 16, mellomste fyller 4 og yngste fyller 2. Jeg er også 35, så om vi skal ha flere barn, så bør det ikke ta for lang tid.. Det er som du sier: følelse og fornuft er ikke enige her.. Vi har stor plass og økonomien er det heller ingen ting å si på..
Bonanza Skrevet 10. august 2013 #4 Skrevet 10. august 2013 Mannen min er midlertidig uføretrygdet, og derfor hjemme hele tiden. Jeg har en mor som ikke jobber og en svigerfar som også er hjemme, så om det er behov for det, så har vi hjelp. Jeg jobber i butikk. Min eldste fyller straks 16, mellomste fyller 4 og yngste fyller 2. Jeg er også 35, så om vi skal ha flere barn, så bør det ikke ta for lang tid.. Det er som du sier: følelse og fornuft er ikke enige her.. Vi har stor plass og økonomien er det heller ingen ting å si på.. Det høres jo ut som om alt ligger tilrette for en nr 4 hos dere . En ting er vel sikkert; man angrer ikke på de man får, men de man ikke fikk .
Urwa Skrevet 11. august 2013 #5 Skrevet 11. august 2013 Vi skal ha nr 4. Har termin om 10 dager Jeg er også straks 36. Her er de i alder 16,15 og 8 år Vi har også økonomi og plass til ei til. Har også en mamma som ikke jobber og er tilgjengelig 24/7. Så er veldig heldig sånt sett. Så her i huset gleder både små og store seg til babyen kommer Tror vi kommer til å kose oss ihjel
Bonanza Skrevet 11. august 2013 #6 Skrevet 11. august 2013 Vi skal ha nr 4. Har termin om 10 dager Jeg er også straks 36. Her er de i alder 16,15 og 8 år Vi har også økonomi og plass til ei til. Har også en mamma som ikke jobber og er tilgjengelig 24/7. Så er veldig heldig sånt sett. Så her i huset gleder både små og store seg til babyen kommer Tror vi kommer til å kose oss ihjel Høres perfekt ut! Min eldste er som din yngste, jente på 8 år, gutt på 4 år, jente på 6 mnd!! Så jeg kan jo ikke sette igang umiddelbart, har jo en liten bebis som jeg koser meg masse med. Så om jeg trår til med en nr 4, så får det ikke bli før på nyåret. Har satt inn hormonspiral, så den får nok sitte litt il . Vi har Igrunn ikke så mange vi kan/vil overlate ungene til heller, så det må vi ta veldig i betraktning før vi setter igang med en til. Positivt er det at jeg har en jobb som er relativt familievennlig, sykepleier på natt . 60 % stilling. Har mye fri da.
Urwa Skrevet 11. august 2013 #7 Skrevet 11. august 2013 Vi skal ha nr 4. Har termin om 10 dager Jeg er også straks 36. Her er de i alder 16,15 og 8 år Vi har også økonomi og plass til ei til. Har også en mamma som ikke jobber og er tilgjengelig 24/7. Så er veldig heldig sånt sett. Så her i huset gleder både små og store seg til babyen kommer Tror vi kommer til å kose oss ihjel Høres perfekt ut! Min eldste er som din yngste, jente på 8 år, gutt på 4 år, jente på 6 mnd!! Så jeg kan jo ikke sette igang umiddelbart, har jo en liten bebis som jeg koser meg masse med. Så om jeg trår til med en nr 4, så får det ikke bli før på nyåret. Har satt inn hormonspiral, så den får nok sitte litt il . Vi har Igrunn ikke så mange vi kan/vil overlate ungene til heller, så det må vi ta veldig i betraktning før vi setter igang med en til. Positivt er det at jeg har en jobb som er relativt familievennlig, sykepleier på natt . 60 % stilling. Har mye fri da. Da har du ingen unnskyldning
twoboys & a girl Skrevet 12. august 2013 #8 Skrevet 12. august 2013 Venter nr 4 om en mnd. 11, 6 og 3 år. Jobber i Bhg og mannen jobber skift. Regner med aktive dager noen til år:0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå