Gå til innhold

Noen som har hatt med en venn til legen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har innsett at jeg trenger å snakke med noen dom vet hva de driver på med. Jeg har en fantastisk venninne som jeg har greid å fortelle litt til men hun mener jeg trenger litt mer enn hun kan gi. Jeg må vel til legen for å få henvisning til psykolog, men jeg greier det bare ikke. Er det noen som har hatt med en venninne til legen eller er det bare dumt. Jeg er godt voksen så det føles så feil men jeg greier det ikke alene....

Anonymous poster hash: a7854...dd9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare å ta med venninnen din det, jeg var med min søster til legen i lignende situasjon. Eventuelt kan du skrive et brev å ta med som legen kan lese. Mange synes det er lettere å skrive enn å snakke. Da får man med mer, fort å glemme eller utelate noe når man skal forklare seg muntlig.

Anonymous poster hash: e5e12...123

Skrevet

Ta med de du trenger å ha med.:)

Skrevet

Takk for svar. Tror jeg må spørre om hun vil være med. Utrolig hvor vanskelig ordet overgrep er å si høyt :-(

HI

Anonymous poster hash: a7854...dd9

Skrevet

Jeg er lege, og det er ikke uvanlig at venner er med som støtte. Det er heller ikke noe legen vil ha noe imot.

Det kan være greit siden pasienten da slapper mer av og sier det han/hun sitter inne med,

Anonymous poster hash: 8151a...bd1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...