Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #1 Skrevet 10. august 2013 Min lille er litt over 1 år og får alltid en flaske MME før hun legger seg og på natta.. Jeg har for første gang glemt å kjøpe MME.. trodde jeg hadde en eske til, men nei.. Det jeg lurer på er om jeg kan gi henne vanlig melk istedet? evnt blande med det lille jeg har igjen av pulver... ? Noen som vet.. ? Hun spiser jo alt som oss.. og jeg har jo ikke begynt å gi henne vanlig melk fast, men hun har smakt noen ganger så jeg vet at hun tåler det ihvertfall.. Anonymous poster hash: d058f...fa8
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #4 Skrevet 10. august 2013 TAKK Anonymous poster hash: d058f...fa8
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #5 Skrevet 10. august 2013 Jeg begynte rett på vanlig KALD melk når jeg var 6 mnd gammel, ikke farlig i det hele tatt Anonymous poster hash: b88ed...beb
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #6 Skrevet 10. august 2013 Jeg begynte rett på vanlig KALD melk når jeg var 6 mnd gammel, ikke farlig i det hele tatt Anonymous poster hash: b88ed...beb Gjør du deg dum nå? Anonymous poster hash: 53991...940
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå