Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #1 Skrevet 10. august 2013 Jeg er kvalm, har samme cravings som sist jeg var gravid, er oppblåst og øm i nedre del av magen, trøtt, tåler ikke kaffe, akkurat som sist. Men testene er negative hver gang. Skjønner ikke at det kan stemme? Noen som har vært gravide uten at det har slått ut på testene? Anonymous poster hash: 09615...299
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #2 Skrevet 10. august 2013 Hvis ikke du får mensen, bestill time for blodprøve hos legen. Anonymous poster hash: 814a4...124
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #3 Skrevet 10. august 2013 Jeg skal det, men er på ferie nå og skal ikke hjem før om nesten to uker. Derfor blir jeg sittende med sånne tanker fram til da. Lurer derfor på om noen andre har opplevd dette eller om jeg bare innbiller meg ting... Anonymous poster hash: 09615...299
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #4 Skrevet 10. august 2013 Noen kvinner kan innbille seg svangerskap. Gjerne dersom de veldig gjerne vil bli gravide. Anonymous poster hash: 63712...c5c
Cruella De Vil Skrevet 10. august 2013 #5 Skrevet 10. august 2013 Første gang jeg var gravid fant jeg det ikke ut før i uke 10... Tok endel tester før det (trodde jo jeg var gravid), men de slo altså ikke ut. Men jeg har også hatt nærmest "innbilt svangerskap", dvs. kjent meg gravid selv om jeg visste med sikkerhet at jeg ikke var det (og jeg var det ikke heller), så begge deler er vel mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå