MammantilNurket Skrevet 10. august 2013 #1 Skrevet 10. august 2013 Seks uker siden KS onsdag neste uke. Jeg er syk - vond hals, stiv nakke, frossen, uggen og vondt i kroppen. Kunne gått over lik for et varmt bad nå What to do?
MammantilNurket Skrevet 10. august 2013 Forfatter #2 Skrevet 10. august 2013 Tillater meg å dytte litt
skjotta Skrevet 10. august 2013 #3 Skrevet 10. august 2013 Hvorfor ikke? Såret er vel lukket? Ta deg ett godt bad og spyl over i dusjen etterpå dersom du føler behov for det. ..
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #4 Skrevet 10. august 2013 Om renselsen er over og såret ikke væsker lenger ville jeg lagt meg i badekaret om jeg var deg. Ville droppet allslags skum, oljer, badesalter o.l. tror jeg, men bare rent varmt vann kan da ikke skade? Man dusjer og vasker seg jo alltid etter badet uansett.... Anonymous poster hash: 95dff...051
Kanutten83 Skrevet 10. august 2013 #5 Skrevet 10. august 2013 Såframt såret er grodd og du ikke blør lengere burde det jo gå greit Men som hun over sier, rent vann uten skum, badesalt og slikt kan være greit å droppe
MammantilNurket Skrevet 10. august 2013 Forfatter #6 Skrevet 10. august 2013 (endret) Takk for svar har sovet en stund - hopper i badekaret om litt! Hurra! Endret 10. august 2013 av MammantilNurket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå