Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #1 Skrevet 10. august 2013 Og selv om jeg håper jeg og snart X kan være gode venner og samarbeide godt, jeg bekymrer meg litt over det praktiske, et liv uten en handy man , helt alene , men midt i alt dette når mennesker blir stille og sier ..."ååå" "huff da" osv så kjenner jeg innerst inne i magen en glad følelse om å være fri... Fri fra å leve i et dårlig forhold. Fri fra å ta hensyn til en mann. Starte et nytt liv for meg og barna. Få noe eget håper jeg osv....en liten glad følelse der innerst i magen selv om jeg også kjenner på tristheten, sorgen og samvittigheten.... Rett valg har jeg i alle fall tatt, selv om jeg er litt redd for at mannen skal bli bitter å skape seg..men da er det hans tap, han vet han bør sette ungene foran. Og jeg er singel? Må tygge litt på det ordet.... hehe. Anonymous poster hash: ac0f8...95c
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #2 Skrevet 10. august 2013 Samvittigheten over at han nok føler mer for meg, har ikke skjedd noe, vi er bare totalt forskjellige og helt ærlig så kjenner jeg ikke samboer etter snart 9 år sammen for han kan ikke prate..han er stum..jeg orket ikke mer. HI Anonymous poster hash: ac0f8...95c
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #3 Skrevet 10. august 2013 Begynn å skriv dagbok Høres ut som du trenger det! Et velmenende råd fra meg. Lykke til, og "gratulerer som fri"! Anonymous poster hash: 6dfac...68d
kjærestenogmæ Skrevet 10. august 2013 #4 Skrevet 10. august 2013 Høres ut som noe jeg håper jeg kan si når jeg blir tøff nok..
Siamese Hellhound Skrevet 10. august 2013 #5 Skrevet 10. august 2013 Lykke til! Mye bedre å være singel enn ensom og ulykkelig i et dårlig forhold.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #6 Skrevet 10. august 2013 Høres ut som noe jeg håper jeg kan si når jeg blir tøff nok.. Vet du? Du klarer det. Bare ta valget og ikke tenk på det praktiske og alt det andre,bare tenk at du vil være FRI! Tro meg...jeg har levd i mange år slik som jeg har det nå og vært veldig deprimert. Det har ikke vært bra for hverken meg eller min snart x... Lykke til!!!! HI Anonymous poster hash: ac0f8...95c
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #7 Skrevet 10. august 2013 Lykke til! Mye bedre å være singel enn ensom og ulykkelig i et dårlig forhold. Takk. Og ikke minst for barna. De har hørt mye krangling, mye bedre å være singel og ha et bedre forhold til barnefar enn å være sammen å krangle! Takk...en spennende høst foran meg...Jeg er akkurat som en gammel husfrue. Vært avhengig av mannen på alt, men bare det at jeg tok mot til meg og fortalte at vi måtte avslutte dette gjorde meg sterkere.... HI Anonymous poster hash: ac0f8...95c
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #8 Skrevet 10. august 2013 Begynn å skriv dagbok Høres ut som du trenger det! Et velmenende råd fra meg. Lykke til, og "gratulerer som fri"! Anonymous poster hash: 6dfac...68d Ja det var lurt. Det skal jeg gjøre... Gleder meg til å fortelle til psykologen at jeg er blitt singel. hehe. HI Anonymous poster hash: ac0f8...95c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå