Gå til innhold

Det fine med tvillinger..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er at når den ene kommer på å ta av seg bleia og tisse ned hele senga så gjør den andre det å.. Storfornøyd med egen innsats var de! Og jeg er så irritert at det s snart koker over her! Hjelp og trøste.. Og å kaste ut dyner, puter, bamser og MADRASS!! Utrolig festlig! Gang på gang... Middagshvilen går det dårlig med her i dag for å si det sånn! Trøtte er de selvfølgelig, men sove skal de ikke. Dette er selvfølgelig de samme ungene som legger seg pent alle andre steder, sover fint på madrass i barnehagen. Som sover lenge når de er borte på overnatting og spretter opp kl seks her hjemme. Hvorfor? Ååå, hvorfooooor er det slik??? :o

En liten utblåsning bare. Hjelpemeg!

Anonymous poster hash: dc4f3...6dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gaffateip på bleia?

God tisselørdag :P

Anonymous poster hash: 5732f...3eb

Skrevet

Aaaah du kommer til å elske disse historiene om noen år. I mellomtiden, hold ut!!! :-)

Skrevet

Det blir bedre, men de første årene er hektiske.

Anonymous poster hash: 8e517...858

Skrevet

Håper ikke mine blir sånn :P Men om de blir sånn får vi jo noe og le av da !

Skrevet

Hva med å sove i vogn? Enten inne, på verandaen eller på tur.

Skrevet

Huff, høres festlig ut :P kan komme med et tips da, drynites som selges bla på Coop har tisselaken (engangs) med klister på sidene som kan klistres på madrasser under lakenet. Veldig kjekt og sklir ikke som mange andre. Er utrolig kjipt med ødelagte madrasser :/

Anonymous poster hash: 49d3d...06c

Skrevet

Sympati sendes:) men må bare si at jeg gikk forbi en pappa med tvillinger i vogn i dag. De satt og underholdt hverandre og det så veldig koselig ut:)

Skrevet

Huff, jeg sender over litt sympati jeg også.

Trøst deg med at om noen år kommer du til å tenke tilbake på slike episoder som "de koselige årene da barna var små". Med litt vemod og lengsel.

Skrevet

Ta bilde eller video.

Ikke så morsomt i dag. Morsomt om 10 år!

Anonymous poster hash: 2c2a3...f5a

Skrevet

...er at det er mindre travelt enn trillinger.

Anonymous poster hash: d2109...716

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...