Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #1 Skrevet 10. august 2013 Jeg har ei datter på 3 måneder, og da hun ble født fikk vi noen bodyer fra Joha som jeg har vært veldig fornøyde med. Har lyst til å fortsette med ullklær, men her vi bor er det lite ull i butikkene. Noen som har noen tips på hvor jeg kan kjøpe ullklær på nett? Og bør jeg kjøpe hele drakter, eller body og strømpebukser? Hvilke andre merker enn Joha vil dere anbefale? Glad for alle innspill Anonymous poster hash: 851cf...90e
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #2 Skrevet 10. august 2013 Liker janus. Det har de på sparkjøp (sparkjop.no) og obs blant annet Anonymous poster hash: f5c65...b65
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #3 Skrevet 10. august 2013 Og jeg liker body og bukser uten fot og heller supplere med ullsokker. Da kan de bruke buksene lengre før de blir får små Anonymous poster hash: f5c65...b65
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #4 Skrevet 10. august 2013 Takk for svar flere som har tips? Anonymous poster hash: 851cf...90e
☆☆☆ Skrevet 10. august 2013 #5 Skrevet 10. august 2013 Eg vil på mi side fråråde bukser utan fot. Sokkar var enten så stramme at dei lagde merker eller så lause at dei datt av då lisja var baby. Kanskje ein ide å utsetje kjøpefesten til du ser kva som passar dykk?
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #6 Skrevet 10. august 2013 Her bruker vi litt forskjellig; en del joha, devold(bor i nærheten av utsalg), name it.. Devold har veldig god ull. Name it sin ull er tynnere og egner seg vel ikke på de kaldeste dagene kjøper mye ull på tilbud. smartkids.no og petterpia.com har ofte salg Anonymous poster hash: 183bc...bba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå