Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #1 Skrevet 10. august 2013 Har termin om noen dager og står bom fast. Valget står mellom Cilina og Mathea. Hva synes dere var finest? Anonymous poster hash: aff34...82b
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #2 Skrevet 10. august 2013 Mathea Anonymous poster hash: 23175...e6f
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #4 Skrevet 10. august 2013 Jeg synes også Mathea var finest. Men du trenger nok ikke 'virkelig hjelp'. Gi det litt tid og se hva som passer når babyen kommer. Du trenger slett ikke ha navnet helt klart før du har blitt bittelitt kjent med babyen. Anonymous poster hash: 26c6c...e1c
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #5 Skrevet 10. august 2013 CElina isåfall.. Hvis ikke, stemmer jeg for Mathea! Anonymous poster hash: a1e7a...bd8
Himmel og hav Skrevet 10. august 2013 #6 Skrevet 10. august 2013 Cilina? Mente du Celina? Celina er i så fall helt ok, men Mathea er finere.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #7 Skrevet 10. august 2013 Cilina? Mente du Celina? Celina er i så fall helt ok, men Mathea er finere. Mener CILINA ja, mannens forslag. Syns selv mathea er finere men mannen derimot holder fast ved Cilina Anonymous poster hash: aff34...82b
Bustetroll Skrevet 10. august 2013 #10 Skrevet 10. august 2013 cilina . Eller bare Cilina Mathea ? Syntes det passet jeg
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #11 Skrevet 10. august 2013 cilina . Eller bare Cilina Mathea ? Syntes det passet jeg Det blir for tungt:/ vil heller ikke ha et dobbeltnavn. Anonymous poster hash: aff34...82b
Bustetroll Skrevet 10. august 2013 #12 Skrevet 10. august 2013 cilina . Eller bare Cilina Mathea ? Syntes det passet jeg Det blir for tungt:/ vil heller ikke ha et dobbeltnavn. Anonymous poster hash: aff34...82b Ah.. Jeg likte begge jeg. Mathea er jo veldig vanlig nå, så tror selv jeg ville gått for cilina, om det stod mellom de 2.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #13 Skrevet 10. august 2013 Cilina? Mente du Celina? Celina er i så fall helt ok, men Mathea er finere. Mener CILINA ja, mannens forslag. Syns selv mathea er finere men mannen derimot holder fast ved Cilina Anonymous poster hash: aff34...82b Beklager, men Cilina så bare tullete ut..................... Anonymous poster hash: a1e7a...bd8
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #14 Skrevet 10. august 2013 Cilina? Mente du Celina? Celina er i så fall helt ok, men Mathea er finere.Mener CILINA ja, mannens forslag. Syns selv mathea er finere men mannen derimot holder fast ved Cilina Anonymous poster hash: aff34...82b Beklager, men Cilina så bare tullete ut..................... Anonymous poster hash: a1e7a...bd8 Er enig i at det ikke er verdens vakreste akkurat, men mannen er sååå forelska i det navnet.. Vanskelig dette Anonymous poster hash: aff34...82b
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #15 Skrevet 10. august 2013 Da hadde jeg spurt mannen om d var greit med celina, eller serina... cilina hadde jeg valgt over mathea da.. Anonymous poster hash: a2e33...b64
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #16 Skrevet 10. august 2013 Cilina høres ut som noen har misforstått Celina-navnet...... Som om det er et lite barn som ikke har lært å si det helt riktig enda. Anonymous poster hash: f9d0c...a92
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #17 Skrevet 10. august 2013 Da hadde jeg spurt mannen om d var greit med celina, eller serina... cilina hadde jeg valgt over mathea da.. Anonymous poster hash: a2e33...b64 Har prøvd alle mulige navn som ligner på Cilina, men neida! står fast ved cilina! Om jeg greier å bevise for at folk flest syns Mathea et penest skal han gå for det (håper jeg) både familie og venner valgte Mathea fremfor Cilina Anonymous poster hash: aff34...82b
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #18 Skrevet 10. august 2013 Ja, det blir en del navnemas, derfor er det et eget FORUM her inne for nettopp dette med navn! Use it! Anonymous poster hash: 9f44e...7f8
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #19 Skrevet 10. august 2013 Ja, det blir en del navnemas, derfor er det et eget FORUM her inne for nettopp dette med navn! Use it! Anonymous poster hash: 9f44e...7f8 Litt mas får du tåle da vettu! ;-) Anonymous poster hash: aff34...82b
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #21 Skrevet 10. august 2013 Ja, det blir en del navnemas, derfor er det et eget FORUM her inne for nettopp dette med navn! Use it! Anonymous poster hash: 9f44e...7f8 Litt mas får du tåle da vettu! ;-) Anonymous poster hash: aff34...82b Hvorfor ikke poste under riktig forum istede? Begge navnene er stygge. De er poppisnavn med unge-dumme-mødre stempelet. Anonymous poster hash: 9f44e...7f8
Gjest Vinglepetrine Skrevet 10. august 2013 #22 Skrevet 10. august 2013 Ærlig talt! Cilina? Hvor mange ganger tror du noen faktisk vil stave det navnet riktig uten at den stakkars ungen må stave det? Jeg vil tippe ca. 100 % vil stave det feil, hvorfor legge opp til det? Det er jo bare tungvint for ungen. Var i dåpen til ungen til venninna mi og samtlige hadde skrevet navnet feil på kort ol. fordi de absolutt måtte stave det på en spesiell måte. Kjempelurt!
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #23 Skrevet 10. august 2013 Ja, det blir en del navnemas, derfor er det et eget FORUM her inne for nettopp dette med navn! Use it! Anonymous poster hash: 9f44e...7f8 Litt mas får du tåle da vettu! ;-) Anonymous poster hash: aff34...82b Hvorfor ikke poste under riktig forum istede? Begge navnene er stygge. De er poppisnavn med unge-dumme-mødre stempelet. Anonymous poster hash: 9f44e...7f8 Hvorfor svare i det hele tatt? ;-) stått opp feil side av sengen idag, kanskje? Vel da kan du ingenting, for Mathea et et gammelt hebraisk navn som er mange hundre år gammelt;-) Good to know, maybe? Anonymous poster hash: aff34...82b
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #24 Skrevet 10. august 2013 Ja, det blir en del navnemas, derfor er det et eget FORUM her inne for nettopp dette med navn! Use it! Anonymous poster hash: 9f44e...7f8 Litt mas får du tåle da vettu! ;-) Anonymous poster hash: aff34...82b Hvorfor ikke poste under riktig forum istede? Begge navnene er stygge. De er poppisnavn med unge-dumme-mødre stempelet. Anonymous poster hash: 9f44e...7f8 Hvorfor svare i det hele tatt? ;-) stått opp feil side av sengen idag, kanskje? Vel da kan du ingenting, for Mathea et et gammelt hebraisk navn som er mange hundre år gammelt;-) Good to know, maybe? Anonymous poster hash: aff34...82b Selv om et navn er gammelt og hebraisk kan det fortsatt være unge-mødre-navn.... Good to know! Et unge-mødre-navn er et navn som plutselig alle blonde-bimbo-nave-damer skal kalle ungene sine og har ikke noe med hvor gammelt det er. Som oftest er det et hjemmesnekra navn som Leander Cassander Maximillian eller Sienna Leahdora, men det kan også være navn som Mathea Cilina Savannah. Anonymous poster hash: 9f44e...7f8
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #25 Skrevet 10. august 2013 Ja, det blir en del navnemas, derfor er det et eget FORUM her inne for nettopp dette med navn! Use it! Anonymous poster hash: 9f44e...7f8 Litt mas får du tåle da vettu! ;-) Anonymous poster hash: aff34...82b Hvorfor ikke poste under riktig forum istede? Begge navnene er stygge. De er poppisnavn med unge-dumme-mødre stempelet. Anonymous poster hash: 9f44e...7f8 Hvorfor svare i det hele tatt? ;-) stått opp feil side av sengen idag, kanskje? Vel da kan du ingenting, for Mathea et et gammelt hebraisk navn som er mange hundre år gammelt;-) Good to know, maybe? Anonymous poster hash: aff34...82b Selv om et navn er gammelt og hebraisk kan det fortsatt være unge-mødre-navn.... Good to know!Et unge-mødre-navn er et navn som plutselig alle blonde-bimbo-nave-damer skal kalle ungene sine og har ikke noe med hvor gammelt det er. Som oftest er det et hjemmesnekra navn som Leander Cassander Maximillian eller Sienna Leahdora, men det kan også være navn som Mathea Cilina Savannah. Anonymous poster hash: 9f44e...7f8 Oh jeez.. Er ikke vits å argumentere med deg, ha en fin dag:-) Anonymous poster hash: aff34...82b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå