Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #1 Skrevet 10. august 2013 Vel, luksusproblem kanskje, men jeg har aldri eid en vippetang fordi jeg fra naturens side har veldig buede vipper. Fikk det for meg tidligere i sommer at jeg ville ha lengre vipper og kjøpte vippeserum. Og herregud som det har fungert! De har blitt lange og tette, jeg er kjempefornøyd med ETT unntak. Når de er så lange og så buede så "kræsjer" de i øvre øyelokk når jeg åpner øynene. Når jeg bruker maskara setter vippene sorte merker på øvre øyelokk. Jeg sørger for at den tørker bra, men allikevel når jeg blir varm så "smelter" maskaraen. Og ja den er vannfast. Vil en vippetang kunne brukes til å moderere vippen også?! Anonymous poster hash: a2a08...8f2
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #2 Skrevet 10. august 2013 Hvilket serum? Jeg har lange vipper, men kunne godt tenke meg å få de litt fyldigere Har forresten samme problemet selv. Men tørker bare bort med en finger når jeg blir svart på øyelokket. Anonymous poster hash: a246c...09a
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #3 Skrevet 10. august 2013 Har samme problem som deg. Prøv å bytte mascara! Jeg har prøvd utallige mascaraer og så langt er det kun Diorshow (den originale, ikke vannfast) og Estee Lauder Sumptous Extreme som ikke sverter av på øvre øyelokk :-) Anonymous poster hash: 6e1bb...b6d
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #4 Skrevet 10. august 2013 Har samme problem som deg. Prøv å bytte mascara! Jeg har prøvd utallige mascaraer og så langt er det kun Diorshow (den originale, ikke vannfast) og Estee Lauder Sumptous Extreme som ikke sverter av på øvre øyelokk :-) Anonymous poster hash: 6e1bb...b6d
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #5 Skrevet 10. august 2013 Hvilket serum? Jeg har lange vipper, men kunne godt tenke meg å få de litt fyldigere Har forresten samme problemet selv. Men tørker bare bort med en finger når jeg blir svart på øyelokket. Anonymous poster hash: a246c...09a Har brukt Stimulash fushion. Grisedyr, men effektiv. Anonymous poster hash: a2a08...8f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå