Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #1 Skrevet 10. august 2013 Barnet er 5,5 år. I natt ville det ligge på rom med pappa. Kl 04 våkner jeg av panisk gråt. Jeg løper inn og finner barnet livredd under dyna si, var nesten utrøstelig. 'Tingene i rommer beveger seg' klarte hun å få fram. Men faren var ikke i senga. Jeg fikk roet barnet. Nede sitte far og ser på film. Han var forbannet på tullet barnet holdt på med. Så da gadd han ikke å ligge der og høre på det forbanna tullet. (Hans ord) Barnet hadde våknet redd kl 03. Han tenkte å la henne gråte seg i søvn. Ja, hun kan være vanskelig å roe ned, men å holde rundt henne og snakke rolig til henne fikser problemet på 5-10 min. Kjeft og formaning gjør bare at det eskalerer. Jeg prøvde å få inn i hodet til far at selv om det virker tåpelig for oss så er det realistisk for barnet. Noen bader måte å forklare dette til barnets far? Anonymous poster hash: 6ea04...ec6
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #2 Skrevet 10. august 2013 Bader =bedre Anonymous poster hash: 6ea04...ec6
LillaGorilla♥♥ Skrevet 10. august 2013 #3 Skrevet 10. august 2013 Bedre vet jeg ikke, men jeg hadde klikka i vinkel på far.
Gjest Gullguttene Skrevet 10. august 2013 #4 Skrevet 10. august 2013 For en idiot! Man lar da ikke barn som er redd ligge å gråte? Du må jo bare forklare han at sånt gjør man ikke. Det er ondskapsfullt.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #5 Skrevet 10. august 2013 Jeg tror ikke pappa liker meg. Han er bare sint han, kom det under frokosten i dag. Helt plutselig. Hjertet mitt blør. Jeg unnskyldte pappa med at han er litt gretten når han er trøtt. Får ta en prat med han selv i kveld når barna sover Hi Anonymous poster hash: 6ea04...ec6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå