Gå til innhold

Ønsk meg lykke til! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjorde en fantastisk bestemmelse på mandag. Jeg skal slanke meg 22 kg! (Kanskje mer)

Gikk 'Cold turkey' på godteri, chips og brus på mandag og meldte meg inn i vektklubben. Det har gått overraskende bra. Ikke vært sulten en gang, med unntak av lite tid til lunsj på jobb en dag.

Jeg veide og målte meg mandag og skal ikke gjøre det igjen før mandag som kommer. En gang pr uke.

Iflg vektklubben skal jeg klare dette til februar.

Håper motivasjonen holder seg, for akkurat nå er det motiverende å bare ha satt i gang.

Anonymous poster hash: dfaa6...963

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til!

Så bra! Hold fokus på neste vår og sommer, og tenk på hvor mye lettere du er da:)

Anonymous poster hash: d2de5...f27

Skrevet

Lykke til :)

Jeg har siden april gått ned 8 kg - og skal ned ca 5 til!!

Trikset, og det som gjør at jeg har klart det denne gangen, er:

- ikke legge om for drastisk.. Jeg har lagt meg på et sunt normalt kosthold, med godteri kun engang i uka, som jeg tenker skal være mitt kosthold for alltid (spiser meg mett, men velger smartere matvarer..)

- det er lov å Skeie ut uten at alt blir ødelagt.. Før lot seg sånne ting so. A det plutselig var kake på kantina på jobb en onsdag ødelegge alt.. Nå tenker jeg at greit, et lite stykke, er lov - det skjer jo ikke hver dag, eller hver uke

- trening (når jeg trener synes jeg også det er lettere å holde meg til sunn, god mat)

Og det føles ikke som om jeg jobber hardt for å slanke meg i det hele tatt.. :) det er heller slik at jeg nå spiser det jeg burde spise, og at kroppen da automatisk går ned i vekt og finner tilbake til det jeg burde veie :)

Anonymous poster hash: 56da3...77e

Skrevet

Takk! Jo, jeg vil nok trenge de oppmuntringer jeg kan få på veien. Men føler at nå har bestemt meg! Dette skal jeg klare!

Anonymous poster hash: dfaa6...963

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...