Gå til innhold

Trenger 2-åringen både høstsko og vintersko?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller holder det med joggesko og støvler frem til man kan bruke vintersko?

En annen ting, hun har 2 par støvler, men trenger man flere par av noe annet når de går i bhg?

Litt usikker for hun har akkurat begynt i bhg, og i fjor høst kunne hun ikke gå enda, så da brukte vi stort sett bare stonz og hadde ikke denne problemstillingen. ;)

Anonymous poster hash: e8fdd...5f3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøper ikke flere par, men det er jo noen som gjør det også. Pleier ikke å kjøpe høstsko, men cherrox eller duck boots er greie å ha frem til vinterskoene skal frem, siden det ofte er litt kaldt og bløtt utover høsten :)

Anonymous poster hash: e9053...1e8
Skrevet

Vi hadde høstsko i fjor, men jeg tror vi dropper det i år.. Brukte de kun en måned eller to, og til våren var de jo blitt for små! Gore tex joggesko, støvler og eventuelt et par cherrox hvis støvlene bli kalde holder frem til vinterskoene må tas frem

Anonymous poster hash: ac2d9...484

Skrevet

Vi hadde høstsko i fjor, men jeg tror vi dropper det i år.. Brukte de kun en måned eller to, og til våren var de jo blitt for små! Gore tex joggesko, støvler og eventuelt et par cherrox hvis støvlene bli kalde holder frem til vinterskoene må tas fremAnonymous poster hash: ac2d9...484

Hva mener du er høstsko, om de ikke går innunder kategorien Gore Tex joggesko (som finnes med både kort og høy ankel)?

Straks det blir fôr i dem, så kalles de jo vintersko ;-)

Anonymous poster hash: 481e6...a70

Gjest Julia1984
Skrevet

Kjøper alltid høstsko. Hadde vi likt å jogge med klumpete cherrox?? For det er faktisk det barn gjør, de løper, sykler, klatrer etc... Da synes jeg det er best med noe skikkelig på beina som goretex høstsko som ikke hemmer aktivitet. Holder beina varme og tørre også!!

Har dockboots og gummistøvler også, men bruker det under skikkelig snøslaps og/eller regn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...