Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #1 Skrevet 9. august 2013 På visning var det ikke noe problem at min kjære kunne parkere utenfor huset med jobb-bilen, men når vi flyttet inn var det plutselig ikke ok lenger. Det skal også sies at der er 5 parkeringsplasser på tomten.Hun mente det "ble som en vegg for henne"..Igår sa hun at vi ikke kunne kaste så mye søppel, idet jeg kom bærende på 2 små kiwiposer, første gang vi kastet på nesten 1 uke.. Mye småprik å dra fram kjenner jeg..Er det jeg som er "prippen"?Jeg mener det med bilen kan jeg la gå, men herre fred, vi må vel få lov å kaste søppel?Nå må vi lagre opp søppelet på terassen under tak til bossbilen kommer 1 gang i uken.. GALSKAP. Anonymous poster hash: e2366...c56
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #2 Skrevet 10. august 2013 Bestill egen søppeldunk? Anonymous poster hash: e11e0...547
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #3 Skrevet 10. august 2013 Flytt!!! Vi hadde huseiere som begynte sånn, og det ble ett helvete til slutt. Blir IKKE bedre, for å si det sånn. Anonymous poster hash: 14ad3...624
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #4 Skrevet 10. august 2013 Bestill egen søppeldunk? Anonymous poster hash: e11e0...547 Det er ikke leietaker som har ansvar for å sørge for at det er nok plass til søppel. Blir det fullt så må huseier bestille større søppeldunk, og betale ekstra for det. Og denne huseieren må dere sette på plass. Dere har fått beskjed på visning at det er ok å sette bilen der. Huseier kan godt få lov til å peke på hvilken av de fem parkeringsplassene dere får bruke, men dere har fått lov å parkere på eiendommen, så da gjør dere det. Og søppel kan dere selvfølgelig kaste, daglig om du vil. Ingen kan nekte deg det. Du skal selvfølgelig ikke bruke terrassen din som søppelbøtte! Anonymous poster hash: 5cee7...01c
Poetika med K Skrevet 10. august 2013 #5 Skrevet 10. august 2013 Høres ikke ut som noe sted jeg ville blitt boende. Vi har også felles søplekasser med våre leietakere, og jeg har oppfordret dem til å kildesortere så mye som mulig for å begrense mengden restavfall. Innimellom opplever vi at det blir fullt (vel så mye vårt avfall som leietaker sitt), men så lenge det ikke skjer hver uke kunne det ikke falle meg inn å legge meg borti hva og hvor mye de kaster. Men derimot lagring av søppel ute på terrassen under tak hadde jeg reagert på. Ihvertfall hvis det er matavfall kommer det gjerne dyr og fugler og roter utover om natten.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #6 Skrevet 10. august 2013 Men derimot lagring av søppel ute på terrassen under tak hadde jeg reagert på. Ihvertfall hvis det er matavfall kommer det gjerne dyr og fugler og roter utover om natten. Hvor ellers skal vi oppbevare søppelet, når huseiere sier vi ikke får kaste, fordi vi bruker "hele" dunken? Jeg forklarte henne at hun måtte bestille en dunk, hakket større, og det var uakseptabelt, både fordi det kostet 800kr mer, og fordi denne dunken var passelig for henne.. Passelig om hun er alene, ja Nei gjengen, her blir vi nok ikke boende lenge du.. Anonymous poster hash: e2366...c56
craZy&roCkaNattTerorist Skrevet 10. august 2013 #7 Skrevet 10. august 2013 Utleie leiligheten ska faktisk ha egen søppeldunk:) Om den er komunalt godkjent:)
Gjest Lagå Skrevet 10. august 2013 #8 Skrevet 10. august 2013 (endret) Haha! Minner meg om den første leiligheten vi leide. Kona til huseieren var helt super helt til vi skulle flytte! Ho kom og mente at vi måtte vaske vinduene utvendig. Det var -10 grader når ho sa det. Mannen min sa at det kom til å bli is på vinduet, men ho nekta for det og vi måtte. Mannen min vaska vinduene og det la seg is på vinduene. Når vi skulle begynne å ta møblene ut av leiligheten stod all søpla på trappa vår. Ho hadde tømt hele søppeldunken, inkludert deres søppel og mente vi kunne ikke kaste så mye! Mannen min bare rista på hodet og la søpla tilbake. Vi snakka med mannen hennes etterpå og han bare rista på hodet og sa vi ikke måtte bry oss om det og at det var tåpelig av ho og kreve utvendig vask når det var så kaldt og at ho oppførte seg helt dust Minner meg også om da jeg leide hybel. Huseier sa det var greit jeg parkerte der, men brått fikk ho besøk av kjæresten som tydeligvis skulle parkere der jeg sov. Hun ringte ikke, men låste seg inn i leiligheten for å banke på soveromsdøra mi og spørre om jeg kunne flytte bilen!-.- Endret 10. august 2013 av Lagå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå