Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #1 Skrevet 9. august 2013 Etter en lang dag på tusenfryd, sa mannen min at jeg er blitt så tykk at. Ble då forbanna på han. Dårlig tidspunkt å rakke ned på vekta mi, når jeg er 26 uker på vei!! Æsj, ikke sier han Unnskyld heller. Anonymous poster hash: 31f34...ca8
Gjest FinogFjong Skrevet 9. august 2013 #2 Skrevet 9. august 2013 ...så hyggelig han er da...vet han hva et svangerskap er for noe?
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 9. august 2013 #3 Skrevet 9. august 2013 Hvor tror han babyen befinner seg da? I redet til storken mens den venter på å få komme til dere? Drittgubbe! Spark han på skinnleggen og legg han på sofaen i natt.
Dailis Skrevet 9. august 2013 #4 Skrevet 9. august 2013 Åhhh, det hadde jeg aldri akseptert. Heldigvis går min mann på tå rundt meg og vet ikke hva godt han skal gjøre for meg om dagen. Er visst noe i min familie det, et ekstremt beskyttelsesgreier rundt gravide. Og bare positive bemerkninger. Har det godt
Gjest Bjørketreet Skrevet 9. august 2013 #5 Skrevet 9. august 2013 Han mente det kanskje som tull? Noen synes visst det er kjempe gøy å kalle gravide for ''kjukka''
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #6 Skrevet 9. august 2013 Det var absolutt ikke tull. Etter fem timer i parken, sa jeg at nå er jeg blitt sliten, og vil hjem. Han svarer "ikke rart du er sliten, så feit som du er" - og han var ikke det minste blid, bare bitter. Hi Anonymous poster hash: 31f34...ca8
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 9. august 2013 #7 Skrevet 9. august 2013 Du får svare ham at det er i alle fall en gledelig årsak til din vektoppgang, hvordan forklarer han sin ølmage/tåfislukt/ørehår/svettelukt/snorking/dårlige ånde/raping/bremsespor i boxeren (stryk det som ikke passer)? For menn er jo kjent for å være så bedårende skapninger til en hver tid. Og så får du takke ham så inderlig for at han ødela en fin dag. *grr*
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #8 Skrevet 9. august 2013 Åhhh, det hadde jeg aldri akseptert. Heldigvis går min mann på tå rundt meg og vet ikke hva godt han skal gjøre for meg om dagen. Er visst noe i min familie det, et ekstremt beskyttelsesgreier rundt gravide. Og bare positive bemerkninger. Har det godt Åh så utrolig deilig for deg, med empatiske folk rundt deg. Her om dagen klaget jeg på sinnssyk bekkensmerter, da min lille søster sa " herregud, du syter sånn, hører du meg klage når jeg har mensensmerter? " Anonymous poster hash: 31f34...ca8
Dailis Skrevet 9. august 2013 #9 Skrevet 9. august 2013 Åhhh, det hadde jeg aldri akseptert. Heldigvis går min mann på tå rundt meg og vet ikke hva godt han skal gjøre for meg om dagen. Er visst noe i min familie det, et ekstremt beskyttelsesgreier rundt gravide. Og bare positive bemerkninger. Har det godt Åh så utrolig deilig for deg, med empatiske folk rundt deg. Her om dagen klaget jeg på sinnssyk bekkensmerter, da min lille søster sa " herregud, du syter sånn, hører du meg klage når jeg har mensensmerter? "Anonymous poster hash: 31f34...ca8 Utrolig lite hyggelig av din søster. Jeg er heldig, og jeg blir veldig påminnet dette når jeg leser her....
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #10 Skrevet 9. august 2013 Det er tydeligvis min feil at dagen fikk en dårlig slutt, fordi jeg ble til slutt så sliten at jeg kastet opp i bilen på vei hjem. Hi Anonymous poster hash: 31f34...ca8
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 9. august 2013 #11 Skrevet 9. august 2013 Og han skjønte fremdeles ikke at han var en dust? Er han 17 år? Var det viktigste for ham å ta karuseller? For en barnslig fjott! Kanskje klage litt til svigermor/svigersøster og se om ikke de kan få snakket litt alvor med ham?
Gjest FinogFjong Skrevet 9. august 2013 #12 Skrevet 9. august 2013 Det er tydeligvis min feil at dagen fikk en dårlig slutt, fordi jeg ble til slutt så sliten at jeg kastet opp i bilen på vei hjem. Hi Anonymous poster hash: 31f34...ca8 åh, hjelp...han det er ikke mye å skryte av nei...
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #13 Skrevet 9. august 2013 Slikt språkbruk hadde jeg nok aldri akseptert, men det hadde han nok aldri sagt heller, han hadde aldri turt det, he he. Det han sa sier faktisk mer om din mann enn om deg, så jeg ville ikke bekymret meg. Høres ut som om han ikke var helt fornøyd med noe og bare trengte å rakke ned på noen for å føle seg bedre:) Men han burde uansett si unnskyld. Anonymous poster hash: bf09a...30a
Dailis Skrevet 9. august 2013 #14 Skrevet 9. august 2013 Det er tydeligvis min feil at dagen fikk en dårlig slutt, fordi jeg ble til slutt så sliten at jeg kastet opp i bilen på vei hjem. HiAnonymous poster hash: 31f34...ca8 Ufattelig dårlig gjort av ham. Håper du klarer å se at han er problemet her og ikke du. Sa det til min mann her, han synes det er utrolig å behandle deg på en sånn måte. Er dette et unntak eller har han slik drittsekkoppførsel ellers og?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå