Gå til innhold

Brio Go eller TFK joggster twist?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er såååå i tvil ! (må ha bag på vogna også ja:)

Blir baby på vinteren..

Har hørt mye bra om TFK, god å trille, liten i bilen. Jeg synes ikke den er så pen å se på men den er heller ikke sååå dyr.

Brio go er i motsetning mye finere å se på, kan ta av de små stygge hjulene og sette på like store fremhjul.. Men denne koster litt mer igjen.

Noen som har noen kommentar til den ene eller andre?

Det er viktig at vogna tar liten plass i bilen/lagt sammen og er forholdsvis lett å trille på vinterføre..

(trenger ikke tips om city cross osv for emmaljunga vognene er helt min smak )

Anonymous poster hash: 24fe7...9bc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å si deg hva du bør velge men jeg kan jo si at jeg hadde og har kjøpt brio go :) Fordi den er mye penere enn tfk, den er knall god å trille, man kan ha barnet vendt mot seg så lenge man ønsker det. Med country hjulene er den også super på vinterføre, sååå anbefales :)

Skrevet

ja, det er det eneste jeg har å si "stygt" om TFK (har den jo ikke) foreløpig, at den ikke er så pen å se på...

Så faller mer og mer for Brio Go da. Jeg tror ikke babyshop her har den inne, de har TFK.. men er litt vanskelig å få prøve trilla den da. Vet du om andre forhandlere som pleier å ha den i butikk?

Skrevet

Du må nesten bare finne brio forhandlere der du bor og høre med de, her jeg bor har babyshop Go utstillt, mens barnashus har ikke det.

En ting til som er negativt med tfk er jo at den ikke er vendbar, den multi-x bagen er jo ganske dyr å kjøpe i tillegg og den varer ikke så lenge.

Skrevet

Jeg har tfk og er veldig fornøyd. Jeg syntes også den er fin å se på jeg da.
Men jeg tror nok ikke det er den beste vogna på vinterføre.. Det finner jeg ut når snøen kommer.. Angrer litt på at jeg solgte simo'en nå.

Skrevet

Jeg syns TFK er finere en brio go..Har hatt tfk før,og har hvert utrolig fornøyd! Har litt lyst på en til tvillingene,men for ikke lov av mannen..må nok bare mase litt til :P En vennine har brio go og den er veldig god å trille,men er noe med utsentet jeg ikke liker!

Skrevet (endret)

Jeg har tfk og er veldig fornøyd. Jeg syntes også den er fin å se på jeg da.

Men jeg tror nok ikke det er den beste vogna på vinterføre.. Det finner jeg ut når snøen kommer.. Angrer litt på at jeg solgte simo'en nå.

TFK funker fint på vinterføre, bare husk å låse forhjulet når det er dyp snø

Stemmer for TFK!

Endret av frk Nilsen
Skrevet

Jeg ville valgt Brio Go fordi den er finest (vel, ville valgt Simo siden den er aller finest  :) ). Syntes TFK ser ut som billigvogn og bare rask...

Anonymous poster hash: ff684...5cb
Skrevet

Ville uten tvil valgt TFK. Har denne selv, og den fungerer veldig bra på alle slags føre. Den er finere og mer solid enn Brio sin. Jeg klarer aldri å venne meg til Briovogner, for meg er Brio leketøy.

Anonymous poster hash: d0e93...16e
Skrevet

Ville uten tvil valgt TFK. Har denne selv, og den fungerer veldig bra på alle slags føre. Den er finere og mer solid enn Brio sin. Jeg klarer aldri å venne meg til Briovogner, for meg er Brio leketøy. Anonymous poster hash: d0e93...16e

Har du hatt Brio Go? For her lukter det nemlig som om du snakker om noe du ikke har greie på.

Jeg har hatt veldig mange vogner og vet veldig godt hva jeg prater om når jeg sier at brio go er en svært god vogn av god kvalitet. Brio har laget barnevogner i over 30 år så at du tror de kun lager leketøy viser jo rekkevidden av din kunnskap. Hold sånne uvitende surmaga kommentarer for deg selv du...

Anonymous poster hash: c23ab...b5b

Skrevet

Vanskelig å si deg hva du bør velge men jeg kan jo si at jeg hadde og har kjøpt brio go :) Fordi den er mye penere enn tfk, den er knall god å trille, man kan ha barnet vendt mot seg så lenge man ønsker det. Med country hjulene er den også super på vinterføre, sååå anbefales :)

Helt enig :-) Brio go er super. Og plusset er at den er vendbar i sittedelen.

Skrevet

Ville uten tvil valgt TFK. Har denne selv, og den fungerer veldig bra på alle slags føre. Den er finere og mer solid enn Brio sin. Jeg klarer aldri å venne meg til Briovogner, for meg er Brio leketøy. Anonymous poster hash: d0e93...16e

Har du hatt Brio Go? For her lukter det nemlig som om du snakker om noe du ikke har greie på.

Jeg har hatt veldig mange vogner og vet veldig godt hva jeg prater om når jeg sier at brio go er en svært god vogn av god kvalitet. Brio har laget barnevogner i over 30 år så at du tror de kun lager leketøy viser jo rekkevidden av din kunnskap. Hold sånne uvitende surmaga kommentarer for deg selv du...

Anonymous poster hash: c23ab...b5b

Har også hatt VELDIG mange vogner og er helt enig, Brio go har veldig god kvalitet.
Skrevet

Hørt mye fint om Brio Go, men valgte den bort selv tidlig fordi jeg synes den ser så teit ut med de forhjulene. Det er smak og behag. Jeg har TFK og har bare godt å si om den, fin på all slags føre.

Skrevet

oi , takk for råd alle sammen =)

her er det kanskje 50/50 om hvem som faktisk er den beste vogna av de to :)

Jeg synes personlig Brio sin (med de store hjulene jeg kan sette på foran) er finest å se på, men igjen så hører jeg også veldig mye bra om TFK, at den er som en drøm å trille.... hmm :)

hvis begge to er like gode så "vinner" jo TFK'en litt på pris da, men jeg er så innmari usikker ... tror jeg må finne en forhandler som har Brio i butikken så jeg kan få testa den også :)

Skrevet

Velg Simo kombi, du!  ;)

Anonymous poster hash: 3c924...de6
Skrevet

Har både tfk og brio Go. Det er to supre vogner. Vet ikke hvem jeg skulle valgt om jeg bare skulle ha den ene for å være helt ærlig. Fordelene med brio er at den er meget stabil med sine 4 hjul, superlett å trille, stooor handlekurv under, lun kallesje (på sportsdelen). Tar liten plass sammenlagt og er superlett. En av de største fordelene er at den har vendbar sportsdel, noe tfk ikke har..

Tfk er større i sportsdelen enn brio, den har et godt fotbrett, håndbrems som jeg syns har vært veldig praktisk spesielt når barnet har blitt større og tyngre! Den har mye mindre handlekurv enn brio, så det er en ulempe. Vanskeligere å legge sammen og tar nok litt større plass enn brio Go. Bagen på tfk er nok lunere og større enn brio.

Tja, for meg dekker vognene forskjellige behov i ulike faser i vognperioden. Derfor klarer jeg ikke å anbefale kun den ene. Uansett får du en god vogn om du velger en av disse. Skjønner veldig godt at du sliter med å velge!!! :)

Anonymous poster hash: 995fc...3d2

Skrevet

ja, hadde jeg hatt råd til det så skulle jeg kanskje gjort som deg og tatt begge ;)

Men jeg må nok komme frem til en av dem, er jammen ikke enkelt, ettersom de begge virker så gode -litt på hver sin måte.. !

du kan ikke "Merke" om ungen foretrekker en av dem da?? :P

Skrevet

Alternativt bør du se på Brio happy duo med lufthjul. Eller Bugaboo buffalo ;-)

Anonymous poster hash: b1e52...7a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...