Gå til innhold

Har dere handlet vinterdress og vintersko ennå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler folk er så tidlig ute. Snakker allerede om at det er på tide å kjøpe inn disse tingene. Jeg tenker enda at høst/vårdressen kan brukes et par mnd til og hadde ikke tenkt å handle nytt før i slutten av september. Men hvis alle er så tidlig ute er det vel tomt når jeg ska ha :-/

Blir helt stressa av dette.

Anonymous poster hash: 1fe8e...335

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vinterdress kjøpte jeg på salg i vår, så den ligger klar ;)

sko venter jeg med. føttene til lillejenta vokser så fort, at hadde jeg kjøpt noen nå, kunne jeg risikert at det var blitt for små når hun skulle bruke de ;)

Anonymous poster hash: ee08e...da0

Skrevet

Kjøpte dress til eldste i vår da det var 50% på reima =) de andre kan bruke sine fra i fjor. minste har vintersko etter storesøster som knapt er brukt, men jentene må ha vintersko. men det kjøper jeg ikke nå, med mindre jeg finner noen på salg da. tenker å kjøpe dockboots og et par goretex til dem hver! =) men de tykke joggeskoene og støvler holder i massevis med ullsokk til oktober :)

Skrevet

Nei jeg har ikke kjøpt noe enda. Men vinterdressen ble kjøpt i senvinter, så den passer nok enda.

Herregud, det er jo sommer enda! Sol og godt over 20 grader på dagtid her enda i hvertfall.

Skrevet

Ja dessverre... Kjøpte reima på 50% i vår. Kjøpte da str 80, siden frøkna er 1 år i November.. Det var ikke særlig lurt.. Hun bruker fortsatt str 62 og noe 68. Så den dressen passer nok ikke før neste vinter igjen. :( 
Får handle inn noe nytt !

Skrevet

Sko tør jeg ikke kjøpe enda men har kjøpt en reima vinterdress.

Angrer litt for er redd den blir for liten.

Kjøpte str 92 å til vinteren er han ca 2.5 år.

Anonymous poster hash: ff211...720

Skrevet

Kjøper vinterdress på Polarn O Pyret under vårsalget hver vår. 

Flott kvalitet til liten pris og veldig fine og fargerike.

Anonymous poster hash: 30939...412
Skrevet

Dresser er klart til 2 av 3 barn.

Sko avventer jeg litt, men kjøper så snart jwg finner salg. Alle tre trenger både vintersko og cherrox nytt til vinteren.

Det hår en del penger i klær til denne årstiden.

Skrevet

Nei, jeg har brent meg på str før.

Eldste har gått opp 2 str i sko i sommer og vokst 10 cm! ALT er for lite.

Anonymous poster hash: 3d62b...6f4

Skrevet

Ja, kjøpte Reimadress og Eccosko på salg til 2- åringen.

Anonymous poster hash: 4c501...64a

Skrevet

Dressane er klare frå vårsalget, men sko kjøper eg ikkje før dei trengs.  Føtenen veks så uhorveleg fort!

Skrevet

Vinterdress ble kjøpt på salg i januar/februar i år, men sko venter i med til vinteren kommer.

Skrevet

Ja har kjøpt. Det merket jeg kjøper er veldig populært og størrelser blir fort utplukka.

Anonymous poster hash: d8eba...479
Skrevet

Kjøper sko når de kommer i butikkene.

Håper vinterdressen til yngste passer en sesong til, og eldste får yttertøy fra polarn som ble kjøpt til halv pris forrige sesong.

Skrevet

Jeg handler det aller meste når det er salg så det meste er klart. Kjøper også sko. Hender en sjelden gang jeg ikke treffer størrelsen helt, men jeg sparer allikevel mye når det er fire barn.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, det meste er klart.

Må gå over for å sjekke votter og sånt bare

Skrevet

Jeg kjøper på salg, men skal sjekke over votter, ullklær. Det blir heldigvis ikke mye som skal kjøpes, blir fort dyrt med 3 stk som må ha nytt.

Anonymous poster hash: c79cd...e5f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...