Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #1 Skrevet 9. august 2013 Har funnet en ny dame.... Har et barn sammen på snart 6 år og ikke vært kjærester siden ungen var baby, Den forrige dama hans var ei sur sjalu megge som gjorde alt for å ødlegge dwn gode tonen og det bra sammarbeidet vi har om barnet, Noe hun også gjorde md faren til sine egne barn, Mitt barn mislikte denne dama sterkt og det ble en kamp om å få samvær til å fungere... Men nå etter 2 år i det forholdet har han funnet en ny oppegående dame som snakker til meg som et medmenneske som også vil at mitt barn skal ha det bra og ha alenetid med sin far,ungen gleder seg til hvert samvær og kommer hjem glad og fornøyd... Eneste negative er vel at hun er ung, 23 år mens vi foreldrene er over 30 og at barnet ble involvert med en gang x-dama var ute av huset... Men forholdet har vart i over 6 mnder etter det og jeg må innrømme at det varer livet ut, hun henter barnet tidlig på sfo og gjør koselige ting md det til far kommer hjem og da gjør de enten ting sammen eller hin lar de få alene tid... Vet ikke hva jeg ville med innlegget annet enn å si at det kan funke å samarbeide for barn selv om nye partnere kommer inn i bildet... Anonymous poster hash: 3a11e...fab
pifi med tre nurk Skrevet 9. august 2013 #4 Skrevet 9. august 2013 Dette var koselig lesing.. Det er ikke mange solskinnshistorier som blir fortalt het inne!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #6 Skrevet 9. august 2013 Så fint å lese! Er som å lese om oss Ny, ung kjæreste som forstår at vi alle kommer best ut av det med å ha en god tone. Forrige kommanderte bf og ungen ut hver lørdag og søndag morgen fordi hun skulle sove ut etter å vært på bye hele natten. Jeg og bf kan feire 17.mai sammen og møtes i byen og spise is med barnet av og til, nå med nye dama også. Hun setter barnet først, og jeg kan endelig ringe hans nye dame hvis det er noe hvis han feks er på jobb. Forrige nektet han kontakt med meg, så han ringte i smug når han kunne. Vanskelig når man skal samarbeide... nå er alt flott! Anonymous poster hash: 7b80c...791
Bananahammock Skrevet 9. august 2013 #7 Skrevet 9. august 2013 Alder ingen hindring Så flott at alt har ordnet seg. Glad på deres vegne, alle sammen, og håper det varer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå