Gå til innhold

Ang arving av madrass til småsøsken...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet nyfødte og spedbarn ikke skal arve madrass etter eldre søsken, men kan en på 3 1/2 arve madrassen som følger med senga? Anser krybbedødfaren for å være liten nå. Eller frarådes det av andre årsaker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter min mening kan du trygt bruke samme madrass til treåringen din!!! Vel og merke om den har vært deres helt fra den var ny. Hadde ikke gjort det om det var arvegods fra andre. Da vet man aldri hva som er inni der selv om den ser ok ut på utsida...<br />Jeg har tre barn, og alle tre har brukt samme sprinkelseng med samme madrass.<br />Har hatt sperrelaken på, så har aldri kommet noe på selve madrassen.

Anonymous poster hash: 6274e...5c1

Skrevet

Og hvor lenge bruker dere en Svanemadrass til voksne eller barn før dere bytter den ut?

Skrevet

Apropos madrasser. Pyton å la de små overnatte på eldgamle madrasser på besøk hos andre, på hotell etc. Urk..

Anonymous poster hash: 7167e...05b

Skrevet

Enig i det, både for egen og barnas del, men her er det snakk om søsken og selvfølgelig utskifting av overmadrass.

Skrevet

Kommer an på hvor gammel madrassen som skal arves er.

Anonymous poster hash: a188b...fc5

Skrevet

Du trenger ikke ny madrass til søsken. Anbefalingen gjelder ved arv av madrass fra andre enn familie!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...