Gå til innhold

Når senke sprinkelsenga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen er 6 mnd. Krabber rundt i senga som er på det høyeste. Kan justeres ned til bunnen, ingen mellomting.

Han reiser seg jo ikke opp etter ting, men siden han krabber når jo hodet opp til enden av senga. Vil liksom ikke vente til han ramler ut før jeg gjør noe :S

Anonymous poster hash: fdf0c...76d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ha senket den nå. Før du vet ordet av det står han i sengen!

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Du senker senga når du selv vil, helst før babyen reiser seg. Den kunne like gjerne stått på det laveste hele tiden ;) men om babyen krabber, ville jeg senket den så fort som råd er!

Skrevet

Vi senket bunnen så fort hun satte seg opp på egenhånd når hun våknet. Husker ikke hvor gammel hun var, men ca 5mnd.

Det jeg ikke var forberedt på var reaksjonen som kom da vi gjorde det. Det ble plutselig en ny seng, så måtte lære å bruke den på nytt :/

Skrevet

Vi hevet senga raskt, husker ikke når det var, men hun var tidlig ute med å prøve å dra seg opp i sittestilling! :)

Skrevet

Tror det var da hun snudde seg for første gang, nesten 4 mnd gammel. Da syns jeg det var på tide å senke bunnen. Har kun to innstillinger hos oss også, behøver vel ikke en mellomting :) 

Her har vi akkurat skrudd av den ene siden og montert en plate (sengehest) i stedet så hun kan klatre ut som hun selv vil uten å ramle fra en stor høyde. 18 mnd nå :) 

Skrevet

Det høres ut som om det er på tide å senke sengebunnen ut i fra det du beskriver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...