Gå til innhold

Trenger å låne penger raskt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ingen jeg kan spørre. Får inn et stort beløp neste uke, skal selge noe.

Men før det har jeg en mobilregning som må betales på mandag ellers blir abo stengt. I tillegg trenger jeg penger til en gave. Hva gjør jeg? Er trygdet og har lav inntekt. Hvilket firma kan man låne penger fra uten sikkerhet og med lav inntekt? Noen som vet?

Anonymous poster hash: eae8d...db3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på det samme...

Anonymous poster hash: ca912...095

Skrevet

Ring mobilselskapet og utsett regningen. Det går sikkert bra :) De pleier å være greie.

Anonymous poster hash: b1377...e57

Skrevet

Det er mulig å få pantelån i Oslo (lever inn bunaden, få penger, hent bunaden igjen når pengene du venter er inne på konto) 

Ellers er det ingen steder du får penger på dagen som jeg vet om. Selg noe på Finn kanskje, det har litt samme effekt som over, men da får du jo ikke igjen tingen.

Telefonregninger kan utsettes. Når det kun er få dager pleier i alle fall Netcom å være veldig samarbeidsvillige.

Anonymous poster hash: ac82d...a69
Skrevet

Regningen har gått til inkasso. Ringte selskapet i dag og det var ikke sjans å få utsatt den lenger. Kjedelig hvis de prøver å ringe fra barnehagen hvis det er noe.

Bor ikke i Oslo, får ikke solgt det jeg har ute på finn.. Nitrist.

Det er mulig å få pantelån i Oslo (lever inn bunaden, få penger, hent bunaden igjen når pengene du venter er inne på konto)

Ellers er det ingen steder du får penger på dagen som jeg vet om. Selg noe på Finn kanskje, det har litt samme effekt som over, men da får du jo ikke igjen tingen.

Telefonregninger kan utsettes. Når det kun er få dager pleier i alle fall Netcom å være veldig samarbeidsvillige.

Anonymous poster hash: ac82d...a69

Skrevet

Har ingen jeg kan spørre. Får inn et stort beløp neste uke, skal selge noe.

Men før det har jeg en mobilregning som må betales på mandag ellers blir abo stengt. I tillegg trenger jeg penger til en gave. Hva gjør jeg? Er trygdet og har lav inntekt. Hvilket firma kan man låne penger fra uten sikkerhet og med lav inntekt? Noen som vet?

Hei! Prøv Trustbuddy.com! Rentefritt lån i inntil 14 dager. Maksbeløp kr 5000. Ingen krav bortsett fra kredittsjekk. Pengene raskt inne på konto.Lykke til!

Anonymous poster hash: 87dfc...20f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...