Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #1 Skrevet 9. august 2013 Har ikke orket sex de siste 4 mnd av svangerskapet pga ekstrem bekkenløsning. Har jo hatt, men det var ikke så godt som jeg ville. Nå er det 6 uker siden fødsel og jeg kjenner jeg begynner å bli fryktelig klar, sånn mentalt Anonymous poster hash: 6d4c8...f64
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #2 Skrevet 9. august 2013 Når renselen var over, omtrent 6 uker etter fødsel. Anonymous poster hash: 42f8d...651
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #3 Skrevet 9. august 2013 Sånn ca fire dager etter fødsel Men min fødsel endte i keisersnitt da, og jeg var i super form Var på kjøpesenter og i bursdagsselskap samme dag også. Anonymous poster hash: b220f...152
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #4 Skrevet 9. august 2013 4 dager? Blødde du ikke? Joda, super form her og. Dro hjem etter 4 timer og har vært på farta siden, men gamla ser jo ikke helt ut som før da... Renselsen er ferdig her, men føler at alt bare er feil der nede Anonymous poster hash: 6d4c8...f64
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #5 Skrevet 9. august 2013 Blødde i ca 8 uker etter alle mine fire fødsler, og hadde ikke sex så lenge renselsen varte (følte meg ikke akkurat lekker så lenge den holdt på). Etter første barnet som jeg revnet fra A til Å og ble sydd og brodert sammen av kirurg etterpå ventet vi drøye 3 mnd. Etter de neste fødslene gikk det 9-10 uker før vi hadde sex. Anonymous poster hash: 5ffc0...688
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #6 Skrevet 9. august 2013 3mnd med førstemann. Var redd for at det skulle gjøre vondt. 6-7uker med andremann. ventet til renselsen var borte. Anonymous poster hash: b798e...5bb
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #7 Skrevet 9. august 2013 hadde sex igjen 12 dager etter fødsel Med kondom vell og merke pga renselse. Anonymous poster hash: e54c0...078
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #8 Skrevet 9. august 2013 4 dager? Blødde du ikke? Joda, super form her og. Dro hjem etter 4 timer og har vært på farta siden, men gamla ser jo ikke helt ut som før da... Renselsen er ferdig her, men føler at alt bare er feil der nede Anonymous poster hash: 6d4c8...f64 Jeg fossblødde de to første dagene. Bleia var ikke nok en gang. Ingenting de neste dagene. Anonymous poster hash: b220f...152
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #9 Skrevet 9. august 2013 Med eldste gikk det 6 uker. Ble ferdig med renselsesperodioden på 3 uker, men jeg sydde to pyntesting utvendig. Men som førstegangs og livredd trodde jeg da at jeg var helt ødelagt der nede. Turte ikke se før 4 uker etter, og ble nesten skuffet over hvor normalt det så ut:p Men jeg kjente de stikke fortsatt. Tror det tok 6 uker fra fødsel til første gang, og da tok vi det rooooolig.. Med andre sydde jeg ingenting, og følte meg klar etter ett par dager. Men da varte renselsesperodioden i 7 uker, så da var det bare å vente.. Hehe Anonymous poster hash: e9926...456
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #10 Skrevet 9. august 2013 Vet forresten om ett par som gjorde det etter 3 dager. Og hun fødte vaginalt!! Anonymous poster hash: e9926...456
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #11 Skrevet 9. august 2013 Antar at du mener sex med (vaginal) penetrening når du skriver sex? ;-)Jeg husker ikke hvor lang tid det tok etter eldstemann.. et par-tre uker ca? Ingen sting, ingen smerter i underlivet etter fødsel. Da jeg hadde født nr 2 hadde vi oss etter ei lita uke. Måtte sy et par "pyntesting", men hadde så og si ingen smerter i underlivet etter fødselen.Etter tredjemann gikk det omtrent halvannen uke. Da hadde jeg veldig vondt nedi der etter fødselen, selv om jeg ikke måtte sy noe, men smertene forsvant omtrent fullstendig iløpet av de første par døgnene.Alle fødslene var vaginale, og jeg hadde ekstreeeemt kraftige etterrier alle tre gangene. Men svært få sting, svært lite smerter generelt etter fødslene (med unntak av disse døgnene etter tredjemann) - og en mann jeg kjenner - og som kjenner meg - så godt at jeg ikke hadde noe problem med å "sette i gang igjen" så fort lysten meldte seg.. ;-)(Og JA, vi brukte selvsagt kondom!!) Anonymous poster hash: f645b...a32
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #12 Skrevet 9. august 2013 Takk for svar dere! Venter litt til tror jeg.... He he. Og det er 3 mann! Like nervøs hver gang Anonymous poster hash: 6d4c8...f64
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #13 Skrevet 9. august 2013 Ca 3 uker etter. Anonymous poster hash: d54b0...dbf
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #14 Skrevet 9. august 2013 Første gang var det etter fem dager, var fire dager på sykehuset. Klarte ikke å holde meg mer, hadde gått hele svangerskapet uten sex siden mannen syns det var ekkelt når jeg var gravid. Så han fikk bare overvære når jeg kom hjem fra sykehuset. Heldigvis blødde jeg bare i to dager etter jeg fødte. Men at jeg torde å ha sex siden jeg hadde hatt totalruptur er vel ett større spørsmål, men det gikk også veldig bra. Andre gang var et etter fire dager. Anonymous poster hash: 390b8...aae
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #15 Skrevet 9. august 2013 3 uker med første, 3 mnd med andre. Anonymous poster hash: 5be7a...1c6
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #16 Skrevet 9. august 2013 Gikk flere år etter jeg fikk første, var alene og mannfolk og sex var ikke prioritert, traff drømmemannen, fikk to barn til, vi ventet til renselsen var ferdig, ca 3uker med begge. Har aldri sex under mensen heller for den del, men har ellers sex nesten daglig, både igjennom svangerskapene og ellers, så noen dagers sexpause i forbindelse med mens og fødsel var ok. Begge fødslene var trolig igangsatt av sex, fikk rier et par timer etter samleie midt på natta med begge barna jeg har med ham. Anonymous poster hash: 64b9f...fcb
Dini Skrevet 9. august 2013 #17 Skrevet 9. august 2013 Dagen etter renselsen var over,4 uker etter hasteks. Da klarte ikke jeg å holde meg lenger og kastet meg over den stakkars mannen..
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #18 Skrevet 9. august 2013 Jeg vil!!! Huff, får håpe på en rolig dag snart. Skal jo passe med unger og leggetid og alt Anonymous poster hash: 6d4c8...f64
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #19 Skrevet 9. august 2013 Vi ventet i 3 1/2 mnd og selv om vi ventet så lenge så gjorde det skikkelig vondt. Nå er det 5 mnd siden fødsel og jeg syns fortsatt det gjør litt vondt. Å ha sex etter bare noen dager syns jeg høres helt crazy ut, jeg fatter ikke at dere turte! Anonymous poster hash: e6730...8d4
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #20 Skrevet 9. august 2013 Renselsen var over.... 9 uker ca:/ kjenner du deg klar så prøv.. bare ta det rolig vel:) Anonymous poster hash: cae23...007
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #21 Skrevet 9. august 2013 Jeg var fryktelig klar etter 5 dager med første. Hadde vaginal fødsel og det meste av smerte var borte etter 2 dager. Blødde heller ikke noe etter dag 3. Så dag 5 prøvde vi oss, og etter det var vi ganske så "normalt" tilbake etter fødsel.Andre gang kom det tvillinger. Revna fra A til B, og ble sydd i eviglang tid etter fødsel. Da tok det godt og vel 4 mnd. Jeg var så sliten, hadde en del smerter og hadde mer enn nok å tenke på. Var ikke mye i begynnelsen, men nå er de godt over året, og alt går mye bedre nå heldigvis Ikke like aktiv som før, men vi har det greit læll. Anonymous poster hash: 05187...408
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #22 Skrevet 9. august 2013 3 uker. Ventet til stingene var borte. Anonymous poster hash: eac9b...5a7
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #23 Skrevet 9. august 2013 6 uker med begge Renselsen var helt over og jeg hadde vært på 6 ukers kontroll. Vi følte oss veldig "nybegynnere" var redd det skulle gjøre vondt osv men ble ikke sydd noen av gangene. Og må si at jeg var redd mannen min ikke skulle kjenne noe, men det gikk fint det og Anonymous poster hash: 9fbce...a2a
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #24 Skrevet 9. august 2013 To mnd. Kunne sikkert kjørt på enda tidligere (renselsen var over etter to uker), men jeg hadde ikke kjæreste på den tiden, så da.. Jeg ble ikke sydd, og hadde ingen problemer i ettertid Søstra mi og hennes mann plagdes. Det tok seks mnd før de fikk det til - han kom rett og slett ikke inn. Hun ble bare sydd et par sting, men kroppen hennes spente seg så det ikke gikk. Men nå er sexlivet normalt Anonymous poster hash: b77a5...522
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå