Gå til innhold

Tror jeg kutter ut den hormonspiralen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det en sammenheng mellom lite sexlyst og hormonspiral? 

Jeg tror jeg kanskje må gå over til kobber. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge har du hatt den?

Jeg mistet totalt lysten på sex da jeg satte inn min, men det gikk over etter 3-4 mnd.

Vurderte å ta den ut jeg også, men er glad for at jeg ikke gjorde det ;)

Skrevet

Jeg har hatt den i 5 år og nå er det tid for å bytte, enten til kobber eller noe helt annet. Det frister lite å bruke samme type flere ganger. 

Etter 5 år med lite sexlyst er mannen lei, for å si det pent.

Skrevet

Jeg har hatt den i 5 år og nå er det tid for å bytte, enten til kobber eller noe helt annet. Det frister lite å bruke samme type flere ganger. 

Etter 5 år med lite sexlyst er mannen lei, for å si det pent.

Da forstår jeg! Hadde nok byttet da jeg også ;)

Skrevet

Jeg hadde min i 3år og mistenkte at den påvirket sexlysten.Da jeg fjernet den tok jeg det opp med gynekologen,som ikke var kjent med den sammnhengen.Men,jeg var ganske overbevist om at den ødela for meg,og jammen meg stemte det ikke!!Forholdet vårt fikk en helt "ny vår",og jeg er så glad jeg fjernet den!!hva jeg skal begynne på etter graviditeten aner jeg ikke,men ikle spiralen hvertfall..!!

Skrevet

Hos meg var det en klar sammenheng! Fikk tilbake sexlysten med en gang den var ute. Var sånn med cerasette også.

Anonymous poster hash: a954b...a8f

Skrevet

Jeg er sikker på at det er en sammenheng, had hormonspiralen i 4år, skal straks fjerne den. Fordelen her er at jeg slipper mensen, eller monstermensen vil jeg kalle den. Får lyst, men aldri uten at han må "nedi der å jobbe hardt med saken". Stakkaren må bruke fort en time med fingre, tunge og alt mulig for at jeg skal ha sjans til å komme, før kom jeg på en 5minutters kjapp omgang, noe som er greit når man har unger som plutselig kan våkne.

Jeg blir aldri spontant kåt av bare å tenke på sex lengre som før, var nok at han så på meg med et vist blikk tidligere så var jeg klar jeg.

Anonymous poster hash: de8cd...80d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...