Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #1 Skrevet 9. august 2013 Er det noen som vet hvordan det fungerer med utdanningstønad? Må det søkes på nytt hvert år eller går det automatisk siden jeg fortsatt har overgangstønad? Anonymous poster hash: c80ee...b15
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #2 Skrevet 9. august 2013 Du må selvsagt søke på nytt. NAV kan ikke vite om du fortsetter på skolen eller om du har droppet ut. Du må søke på nytt og legge ved dokumentasjon - som feks. karakterutskrift, godkent utdanningsplan, betalt semesteravgift el. Anonymous poster hash: ed9d5...879
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #3 Skrevet 9. august 2013 Jeg synes ikke det er selvsagt med tanke på at Nav fremdeles betaler ut overgangstønad i den perioden de vet at utdanningen skal vare, og overgangstønad er et premiss for å motta utdanningsstønad Ellers takk for svar, da søker jeg på nytt:) Anonymous poster hash: c80ee...b15
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #4 Skrevet 9. august 2013 Jeg synes ikke det er selvsagt med tanke på at Nav fremdeles betaler ut overgangstønad i den perioden de vet at utdanningen skal vare, og overgangstønad er et premiss for å motta utdanningsstønad Ellers takk for svar, da søker jeg på nytt:) Anonymous poster hash: c80ee...b15 Det er to ulike stønader og sender du ikke inn bekreftelse på at du fortsatt studerer så kan du risikere at os også blir stoppet Anonymous poster hash: ed9d5...879
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #5 Skrevet 9. august 2013 Ja jeg er klar over det, har allerede levert bekreftelse fra skolen til Nav så det skal være i orden. Tenkte bare at kanskje noen her inne hadde vært borti dette, forsøkte å få svar både på Nav-kontoret og service tlf, men det var ingen som kunne gi et klart svar. Anonymous poster hash: c80ee...b15
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #6 Skrevet 9. august 2013 Jeg er student, skal begynne på 3.året på høgskole, og du må søke utdanningsstønad hvert år. Det er svaret på spørsmålet ditt. Anonymous poster hash: ed9d5...879
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #7 Skrevet 9. august 2013 Takk for klart svar:) Anonymous poster hash: c80ee...b15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå