Gjest MamsMø Skrevet 9. august 2013 #1 Skrevet 9. august 2013 Først og fremst vil jeg få frem at jeg syns folk må få kalle unha sine det de vil!! Men var på butikken i dag, og overhørte en samtale mellom en dame og en gutt på kanskje 6-7år; "Hva heter du da?" "Leander. ...men noen ganger ler jeg først også!" Syns litt synd på den søte lille gutten jeg. Tydelig at han har fått noen bemerkninger på navnet sitt!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #4 Skrevet 9. august 2013 fint navn, og dessuten ett gammelt navn av gresk opprinnelse Anonymous poster hash: 0bc04...9b8
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #6 Skrevet 9. august 2013 Ja, stakkars Anonymous poster hash: 0c63e...726
MiniMuffin♥Lille J i magen Skrevet 9. august 2013 #7 Skrevet 9. august 2013 Leander er et nydelig navn! Hadde det ikke vært i familien allerede, hadde jeg nok vurdert det!
Morshjertet <3 Skrevet 9. august 2013 #8 Skrevet 9. august 2013 Jeg liker også veldig godt det navnet :-)
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #9 Skrevet 9. august 2013 Skjønte ikke helt jeg HI . Hva mener du? Ellers vil jeg bare legge til at Leander er et nydelig navn. Hadde kunne brukt det selv, men her ble det 3 jenter Anonymous poster hash: e5723...2a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå