Gå til innhold

Har så lyst til å lage en profil til Sheldon Cooper på elitesingles.no...

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. hehe.. Godt utdannet og kultivert. Må jo være akkurat dette de vil ha :)

Anonymous poster hash: 70d25...d44
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Fantastisk ide den der elite-singles.. Og så på internett da gitt, hvor ingen lyver..

Endret av Lektor Doppler med tillegg
Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Hehehe, har lekt med tanken jeg også faktisk. Ta alle sanna smart ass figurer på tv og gått inn å laget en profil på elitesingles... :P

Skrevet

Lurer på hvem i all verden som på ramme alvor legger inn profil der. Og mannfolk er jo etter hva jeg har skjønt redd for kvinner med for høy utdanning og stilling, så er vel mest kvinnfolk som reker der. Komisk er det åkke som :P

Anonymous poster hash: 8cbef...29c
Skrevet

De som fronter elitesingles må jo være verdens mest gørr kjedelige mennesker, og dette sier jeg som er utdannet og muligens litt kultivert. Kunne ikke tenkt meg de inntørka folka der.

Men de gir meg en liten latter hver gang reklamen kommer..

Anonymous poster hash: 08f18...545
Skrevet

De som fronter elitesingles må jo være verdens mest gørr kjedelige mennesker, og dette sier jeg som er utdannet og muligens litt kultivert. Kunne ikke tenkt meg de inntørka folka der.

Men de gir meg en liten latter hver gang reklamen kommer..

Anonymous poster hash: 08f18...545

Jeg også, og hva er vitsen at begge er like teoretiske slik at de må leie inn folk for å sette en spiker i veggen? Hilsen ei som har både master i juss og bachelor innen klassisk musikk, med mekanikermann

Anonymous poster hash: b7cd6...517

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Kan ikke noe for det, men jeg tenker tørrpinner og overfladisk når jeg tenker elitesingels...

Skrevet

Jeg vil ha en mann som får meg til å le, men som også utfordrer meg intellektuelt.. haha. Morsom reklame!! :-) Men jeg generelt synes ingenting om nettdating da, been there, done that :) Mye raringer der ute. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...