Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #1 Skrevet 9. august 2013 Interiørbilde som skulle passe til noen nye møbler. Er så usikker på om det er fint eller ikke. Meninger? Anonymous poster hash: ae879...472
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #2 Skrevet 9. august 2013 Hei, bildet ble jo ikke med. Prøver igjen Anonymous poster hash: ae879...472 Anonymous poster hash: ae879...472
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #3 Skrevet 9. august 2013 Smaken er som baken. Jeg ville aldri hatt det på veggen hos meg, men synes ikke det var sååå ille heller. Anonymous poster hash: f51fe...2c1
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #4 Skrevet 9. august 2013 Nei. Anonymous poster hash: c8fd8...4ac
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #5 Skrevet 9. august 2013 Åh, orker ikke bilder eller "skilt" med budskap á la typen "hjem", "home", "love", "life", "family", osv osv lenger. Nei, jeg liker ikke det. Anonymous poster hash: 0859d...e22
☆☆☆ Skrevet 9. august 2013 #7 Skrevet 9. august 2013 Likte det ikkje. Men spørsmålet er jo om de likar det, det er dykkar vegg det evt skal henge på..
Gjest Antarctica Skrevet 9. august 2013 #8 Skrevet 9. august 2013 Ikke heng det opp hvis du er i tvil... Folk liker jo andre ting enn jeg, men selv ville jeg aldri ha hengt opp sånne regne "bokstavplakater" og dekor-bilder som man får i møbelbutikkene. Finner du ikke ordentlig kunst som du liker, heng opp familiebilder, hyller og blomsterpotter i stedet.
Gjest sussie77 Skrevet 9. august 2013 #9 Skrevet 9. august 2013 Nei ikke så fint. Men smaken er forskjellig. Syntes du det er fint så henger du det opp. Er du i tvil så gjør du det ikke.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #10 Skrevet 9. august 2013 HI her. Takk for tilbakemeldinger. Finner ingenting jeg liker, jeg. Mannen liker dette, men jeg får liksom ikke til å like det. Hvis noen har tips om fine bilder så tar jeg imot. Familiebilder er fint, men kan være litt kjedelig. Får kanskje finne noen fine spesielle rammer og henge opp av familien isteden. Anonymous poster hash: ae879...472
MammantilNurket Skrevet 9. august 2013 #12 Skrevet 9. august 2013 Idéen er god, men jeg synes at det mangler litt "edge". Jeg ville ha stjålet konseptet og malt noe på egenhånd Du kan fint lage noe tilsvarende selv - du får kjøpt det du trenger på Søstrene Grene eller Clas Ohlson Om jeg skulle velge ord på stående fot ville det blitt bobbliss, vin, mat, kaos, fuck, glamourøs, sjokolade, Oh-la-la, dans e.l.
snille-nille Skrevet 9. august 2013 #13 Skrevet 9. august 2013 Kjøp heller noen fine tekstiler, Marimekko el, så stryker du stoffet og rammer det inn. Greit hvis man ikke ønsker å bruke penger på ekte kunst :-)
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #14 Skrevet 9. august 2013 Nei, langt derifra, men så er jeg relativt kunstinteressert og bruker en del penger på kunst. Dersom dere ikke ønsker å investere mye i knust, ville jeg anbefalt å sjekke ut f.eks. ETSY.COM. Der selges mye kunst fra en god del dyktige kunstnerne. Noen har det som levebrød, andre gjør det for moro. Det su finner er i hvert fall langt mer unikt og fint å se på enn hva Bohus og IKEA har å tilby, dessuten er prislappen absolutt grei (det meste ligger i prisklassen 1000-5000. Anonymous poster hash: 9b71b...f38
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #15 Skrevet 9. august 2013 Det er masse du kan gjøre for å lage fine bilder selv! :-) Jeg har f.eks. tatt gavepapir (ensfarget, men med ulike felter i matt og blankt) og lagt oppå et julehjerte som størstemann laget da hun var fem år. Med en kul ramme ble det stilig. Eller hva med å kjøpe ekstra dype rammer, legge fløyel e.l. bakerst og feste et stort og kult smykke på? Syns det bildet du vurderer er helt ok, men for meg skriker det "jeg vet ikke hva jeg egentlig liker, så jeg bare tok dette..." Anonymous poster hash: ae481...d38
prekæs Skrevet 9. august 2013 #16 Skrevet 9. august 2013 Mitt tips er som følger: Gå i bruktbutikker å se på bilder der. Du får lett tak i originale bilder til en billig penge. Og kjøp ikke bilder for å matche møblene. Du skal like motivet, ikke fylle opp veggen med noe i samme farge.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #18 Skrevet 9. august 2013 Synes det var fint, jeg... Anonymous poster hash: 8cfbb...39a
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #19 Skrevet 9. august 2013 Min første tanke var vel egentlig hadde laget dette selv og ville ha noen formeninger om bildet. På godt og vondt. 'Er dette bra nok? Kan jeg henge det på veggen? ..eller ble det teit? Synes noen det ble fint?' Og tilbakemeldinger har du vel fått nok av -uansett hvem som har produsert bildet.. Jeg er enig med mange om at det ikke var det heldigste bildet å henge på veggen. Det var veldig mørkt og litt snålt -selv om tanken var god.. Anonymous poster hash: 41f17...627
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå