Gå til innhold

Synest dere at anonymforumet blir ødelagt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det synest jeg :(. Håper at vi får slutt på alle disse på alle disse spam-meldingene. Ikke kjekt når de ødlegger for alle. jeg trodde de hadde gitt seg men det har de visst ikke. Jeg håper de blir utestengt for godt. :)

Anonymous poster hash: 9a0ab...600
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vert slik heile den tida eg har vore her (3, 5 år på og av), einaste som endrar seg er temaet desse taparane interesserar seg for.

Til tross for alle søppeltrådane held forumet høg underholdningsverdi og her er mange interessante diskusjonar.

Skrevet

Som vanlig altfor dårlig moderering her inne. Skjønner ikke at det kan være så vanskelig å kaste ut folk som bare spammer.

Anonymous poster hash: c08a9...24f
Skrevet

Ja, helt enig HI. Det er så mange triste skjebner her inne som ikke har noe liv. Det må være leit å være dem. De er sikkert ensomme sjeler som ikke finner ro. Synes synd på dem, jeg. Stakkars.

Anonymous poster hash: dd04f...4ec

Skrevet

Ja, helt enig HI. Det er så mange triste skjebner her inne som ikke har noe liv. Det må være leit å være dem. De er sikkert ensomme sjeler som ikke finner ro. Synes synd på dem, jeg. Stakkars.Anonymous poster hash: dd04f...4ec

Enig.

Eller så går de på barneskolen, virker sånn ihvertfall :)

Anonymous poster hash: beedc...7c5

Skrevet

Jeg synes det er veldig irriterende, i hvert fall. Men jeg rapporterer med en gang de begynner å spamme, og denne gangen var de i hvert fall kjappe. :)

De burde få igang brukermoderatorer igjen, synes jeg, så blir det enda lettere å få unna slik spam utenom moderatorenes arbeidstid.

Skrevet

Jeg hadde gjerne tatt på meg jobben med å moderere bort spammere.

Skrevet

Jeg synes ikke de usaklige diskusjonene er det største problemet faktisk, men at anonymforumet brukes til ALLE topics.... Det er NULL aktivitet på de andre foraene...

Kunne ikke folk brukt navnediskusjonsforumet til å diskutere navnevalg, Utstyrsforumet til å diskutere barnevogner osv....

Isteden må du søke gjennom 100+ inlegg til dagen i anonymforumet for å finne det du lurer på...

Skrevet

Jeg syns alle som må kommentere skrivefeil ødelegger mer!

Anonymous poster hash: c5878...e57

Skrevet

Jeg har vært på dette forumet av og på i nesten 12 år og kan forsikre om at det er mye det samme som det alltid har vært. Noen mennesker har et enormt behov for oppmerksomhet og å tråkke på andre for å føle seg bedre selv, og slike mennesker vil alltid tiltrekkes slike forum.

Anonymous poster hash: 5bc83...fa9

Skrevet

Ja, Jomfruer(Hi), det er mange teite innlegg her om dagen. Hold på litt til, så blir du nok utestengt for godt. 

Anonymous poster hash: 6a535...a31
Skrevet

Du håper du selv blir utestengt?

Anonymous poster hash: f25e8...9c7
Skrevet

Blir man utestengt så er det jo bare å melde seg inn igjen med ny mailadresse, så det har jo egentlig ingen funksjon.

Anonymous poster hash: 0f48d...2f2

Skrevet

Om det er Jomfruer dette gjelder så skjønner jeg ikke hvorfor noen svarer på innleggene hennes.

Sikkert ikke så morro dersom INGEN kommenterer noe av det hun skriver. Hun er antagelig i psykisk ubalanse eller rett og slett bare barnslig og utrolig dum.

Ikke svar på noe hun skriver!

Anonymous poster hash: 5dcc5...173
Skrevet

Så lenge folk svarer henne så fortsetter hun.

Husker sist jeg var her var det ei glansvask eller noe som løy på seg og stjal andres babybilder. Synes det var verre. Dette er åpenbart tull og lett å unngå.

Psykofolk er verre :S

Anonymous poster hash: 07282...f08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...