Gå til innhold

Overgangstønad og Samboer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! jeg har blitt samboer, det er vell i grunn snart 3 mnd siden. men det å melde fra til nav har gådd meg hus forbi. jeg har helt glemt det! Men i dag ringte jeg å meldte ifra. 
oppgidde datoen vi flyttet sammen, og hun spurte meg om jeg hadde utvidet barnetrygd. men det har jeg ikke. jeg har kun overgangstønad fra NAV. 
Er det ikke sånn at stønaden vil først falle bort etter 12 mnd etter inngådd samboerskap? 
Men hvorfor var hun så opptatt av om jeg hadde utvidet barnetrygd? 
dette er ikke bartets far, for å undersktreke det :) 

Anonymous poster hash: 0fffe...740
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! jeg har blitt samboer, det er vell i grunn snart 3 mnd siden. men det å melde fra til nav har gådd meg hus forbi. jeg har helt glemt det! Men i dag ringte jeg å meldte ifra. 

oppgidde datoen vi flyttet sammen, og hun spurte meg om jeg hadde utvidet barnetrygd. men det har jeg ikke. jeg har kun overgangstønad fra NAV. 

Er det ikke sånn at stønaden vil først falle bort etter 12 mnd etter inngådd samboerskap? 

Men hvorfor var hun så opptatt av om jeg hadde utvidet barnetrygd? 

dette er ikke bartets far, for å undersktreke det :)

Anonymous poster hash: 0fffe...740

Du har vel utvidet barnetrygd? Eller har du ikke søkt? Det har jo alle/de fleste aleneforeldre. Altså, en ekstra barnetrygd.. Tror stødnadene faller bort etter 11 eller 12 mnd ja 

Anonymous poster hash: 3c291...cea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...