Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #1 Skrevet 9. august 2013 Jeg skal selge leiligheten min, også begynte jeg plutselig å tenke på en ting... Alle hvitevarer følger med leiligheten. Men hva om noe skjer med f.eks oppvaskmaskinen eller kjøleskapet kort tid etter at de nye eierene overtar? Har de da krav på noe fra meg? Må nevne at hvitevarene på kjøkkenet er integrerte og var i leiligheten når jeg kjøpte. Altså, det er selgeren som jeg kjøpte av som satte opp kjøkkenet, og jeg har jo ingen kvitteringer eller noe sånt på dette. Noen som vet? Anonymous poster hash: ef1d2...f9f
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #2 Skrevet 9. august 2013 Du kan spesifisere i kontrakten av hvitevarene følger med som de er. Da er du sikret så lenge du ikke tilbakeholder informasjon om feil og mangler Anonymous poster hash: e357d...39f
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #3 Skrevet 9. august 2013 Du kan spesifisere i kontrakten av hvitevarene følger med som de er. Da er du sikret så lenge du ikke tilbakeholder informasjon om feil og mangler Anonymous poster hash: e357d...39f Ja, det var kanskje lurt Det skal jeg få melger til å skrive! Takker! Anonymous poster hash: ef1d2...f9f
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #4 Skrevet 9. august 2013 Du kan spesifisere i kontrakten av hvitevarene følger med som de er. Da er du sikret så lenge du ikke tilbakeholder informasjon om feil og mangler Anonymous poster hash: e357d...39f Ja, det var kanskje lurt Det skal jeg få melger til å skrive! Takker! Anonymous poster hash: ef1d2...f9f Jeg tror du kan ta akkurat det med ro. Så lenge du sørger for å skaffe en god megler, vil ham gi deg alle slike råd. Anonymous poster hash: e0c47...b67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå