Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #1 Skrevet 9. august 2013 Nå er jeg skikkelig frustrert her. Jeg har de siste 3 ukene trent 18 av dagene. 30 days shred + 35 min med joggetur før ca 10-12 av dagene. Og så har jeg gått OPP halvannen kilo! Jeg spiser ganske sunt og har vel hatt et gjennomsnittsinntak på ca 1700 kcal for dagen, noe som er mindre enn jeg forbrenner uten trening. Skjønner ingenting jeg nå, og kjenner motivasjonen for å fortsette forsvinner. Anonymous poster hash: fc56a...c99
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #2 Skrevet 9. august 2013 Om jeg skal tippe så har du minsket fettprosenten og bygd noen flere muskler. Med 30 days shred går man ofte ikke så mye ned i vekt, men man får muskler og dersom du måler deg så tror jeg du vil se en endring i kroppsfasongen din Anonymous poster hash: 258da...08c
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #3 Skrevet 9. august 2013 Fordi muskler veier mer enn fett - derfor går du OPP når du trener så mye som du gjør. For du bygger tydeligvis muskler. Anonymous poster hash: 98902...683
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #4 Skrevet 9. august 2013 Fordi muskler veier mer enn fett - derfor går du OPP når du trener så mye som du gjør. For du bygger tydeligvis muskler. Anonymous poster hash: 98902...683 Men jeg vil jo ned i vekt... *sukke* Merker egentlig ikke så veldig store endringer i kroppen heller synes jeg. Klærne sitter som før, men ser jo at magen er bitte litt flatete og rumpen har fått et lite løft. Trodde vel kanskje bare at jeg ville merke en mye større endring og er skuffet. Får vel redusere litt på kcal da om jeg skal gå ned litt også. HI Anonymous poster hash: fc56a...c99
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #5 Skrevet 9. august 2013 Du bygger ikke så mye muskler så fort at det gjør noe utslag, men du kan bli mer sulten av treningen og dermed spise mer, musklene du har fra før kan binde mer vann og karbohydrater og det kan være en naturlig svingning. Anonymous poster hash: 9d773...952
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #6 Skrevet 9. august 2013 Hva er logikken med ned i vekt? Er det ikke ned i cm du vil da? Fatter ikke hva tallet på vekta har med det å gjøre. Skjerp deg! Jeg går opp flere kilo når jeg trener, men fettet skrumper inn og jeg blir definert. Trodde det var viktigere enn et tall. Anonymous poster hash: 901e3...094
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #7 Skrevet 9. august 2013 Hva er logikken med ned i vekt? Er det ikke ned i cm du vil da? Fatter ikke hva tallet på vekta har med det å gjøre. Skjerp deg! Jeg går opp flere kilo når jeg trener, men fettet skrumper inn og jeg blir definert. Trodde det var viktigere enn et tall.Anonymous poster hash: 901e3...094 Ja takk begge deler.... Jeg vil både ned i vekt og bli strammere. Problemet er at jeg minsker jo ikke heller i cm og ser minimalt med forskjell. Vekten er kanskje bare et tall, men erfaring tilsier at jeg er mye mer fornøy med et lavere tall enn nå og der de fleste klærne mine faktisk passer. Det kan nå ikke være så vanskelig å forstå vel? HI Anonymous poster hash: fc56a...c99
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #8 Skrevet 9. august 2013 Målte du deg før du startet treningen? Tror nok du ville fått deg en overraskelse ang antall cm Mye bedre å måle med målebånd enn å henge seg opp i antall kg. Anonymous poster hash: 732fa...65b
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #9 Skrevet 9. august 2013 Målte du deg før du startet treningen? Tror nok du ville fått deg en overraskelse ang antall cm Mye bedre å måle med målebånd enn å henge seg opp i antall kg. Anonymous poster hash: 732fa...65b Ja, jeg målte meg, men det er minimale endringer. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det. Jeg merker at kroppen er sterkere og litt strammere, men jeg er fortsatt like stor. Buksen som nesten passet for tre uker siden passer fortsatt bare nesten. Jeg merker altså en endring inne i meg på styrke, odet kan ikke måles og synes nesten ikke. Tidligere har jeg alltid både gått ned i cm og vekt når jeg har spist litt mindre enn jeg gorbrenner og trent mye. Anonymous poster hash: fc56a...c99
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #10 Skrevet 9. august 2013 Målte du deg før du startet treningen? Tror nok du ville fått deg en overraskelse ang antall cm Mye bedre å måle med målebånd enn å henge seg opp i antall kg. Anonymous poster hash: 732fa...65b Ja, jeg målte meg, men det er minimale endringer. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det. Jeg merker at kroppen er sterkere og litt strammere, men jeg er fortsatt like stor. Buksen som nesten passet for tre uker siden passer fortsatt bare nesten. Jeg merker altså en endring inne i meg på styrke, odet kan ikke måles og synes nesten ikke. Tidligere har jeg alltid både gått ned i cm og vekt når jeg har spist litt mindre enn jeg gorbrenner og trent mye. Anonymous poster hash: fc56a...c99 Hm.. Rart! Last ned shape up-appen og skriv ned alt du får i deg i løpet av en dag. Jeg fikk meg en skikkelig vekker! Bare ved å kutte ut smør sparer jeg MANGE kalorier! Anonymous poster hash: 732fa...65b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå