Gå til innhold

Jeg er en spruter.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spruter under stimulering av klitoris. Jeg er ikke flau ovenfor mannen, men jeg er flau ellers. Ser ofte på film el. at det gjøres narr av kvinner som er slik. Hvorfor det? Jeg kan ikke noe for det, men tør ikke å si det til venninnene mine.

Anonymous poster hash: e735e...28d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hender seg her også, men kun ved stimulerende av både klitoris og g-punktet. Mennen synes detter stor stas. Hvordan gjøres det narr? Har ikke sett så mye film ol.

Anonymous poster hash: 2e983...b9e

Skrevet

Hvilke filmer gjøres det narr i? Det lurer jeg på.

Skrevet

Er litt nysgjerrig på hvordan det fungerer, jeg. Sputer det sånn skikkelig at det kommer en lang stråle ut? Siden mannen merker det liksom. Beklager om det ble litt voldsomt :P

Anonymous poster hash: b8417...a38
Skrevet

men hvorfor i alle dager skulle du si dette til venninnene dine, flaut eller ikke flaut .. ?

Anonymous poster hash: 33064...484
Skrevet

Jeg også. Og ja, det kommer MYE, det kommer som en stråle, det ser ut som om jeg tisser. Det er veldig lite praktisk, alt blir vått. Jeg har heller ikke fortalt det til noen, fordi jeg synes at det er flaut.

Anonymous poster hash: afa84...168
Skrevet

Kjennes det bare ut som en vanlig orgasme eller er det annerledes? Skjer det hver gang?

Anonymous poster hash: 7fbd5...e0e
Skrevet

Mennene elsker det jo! Synes det er Kjempespennende!

Men det er ikke akkurat noe jeg har behov for å dele med venninnene mine...

Anonymous poster hash: 22163...a39

Skrevet

Jeg er også en spruter, hvis jeg stimuleres på rett måte. Samboeren og jeg så en instruksjonsvideo som viste hvordan han kan berøre meg til jeg spruter. Det er helt vilt og deilig. Man går inn med en eller to fingre, sørger for å komme til på oversiden av det benet som kjennes på skjedens framvegg, og trykker der ved å bøye fingrene. Han graver og graver på det punktet, som jeg antar er G-punktet, og da vil det komme til å sprute når jeg har orgasme.

Jeg spruter også noen ganger ved penetrasjon, men ikke når jeg kjæles/berøres bare på klitoris. Da har jeg en annen type orgasme.

Jeg er ikke flau over dette, men har heller ikke snakket med venninner om det. SÅ detaljerte er vi vanligvis ikke.

Anonymous poster hash: 71335...d81

Skrevet

Jeg spruter også, men kun ved stimulerende av klitoris og g-punkt. Jeg syns ikke det er flaut, men ser ikke poenget med å dele det med venninnene mine. For meg er det privat mellom meg å mannen.

Noen ganger renner det bare mens andre ganger spruter det skikkelig. Orgasmen hos meg blir iallefall mye sterkere og varer lenger enn om jeg ikke spruter. Upraktisk er det siden alt blir vått, men vi har gått til innkjøp av latex laken.

Anonymous poster hash: e4d7d...41f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...