Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #1 Skrevet 9. august 2013 Mulig jeg er grønn nå, men hvordan melker man under sex?? Mannen sa i går at det var så godt når jeg melket han når vi hadde sex... Anonymous poster hash: 49971...28a
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #2 Skrevet 9. august 2013 Mulig jeg er grønn nå, men hvordan melker man under sex?? Mannen sa i går at det var så godt når jeg melket han når vi hadde sex... Anonymous poster hash: 49971...28a Da er jeg like grønn. Har aldri hørt om det, men om han liker det, så har du vel gjort det. Hvorfor spurte du ikke hva han mente? Anonymous poster hash: 7b99a...2fa
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #3 Skrevet 9. august 2013 Kniiiiip! Anonymous poster hash: 30512...ba3
LittLykkelig Skrevet 9. august 2013 #4 Skrevet 9. august 2013 Bruker å knipe hardt mens jeg beveger meg i en slags ridebevegelse. Dette gjør jeg spesielt mens han kommer. Så får jeg trent bekkenbunnen åsså Vinn - vinn..
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #6 Skrevet 9. august 2013 Du har sett meet the fockers eller noe sånt? Når han forklarer at han har pleid å melke katten og viser med en håndbevegelse. Gjør slik på mannens nippler. Anonymous poster hash: 2cc4a...341
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå