Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #1 Skrevet 9. august 2013 Skulle stå idag om jeg kom inn på skole, men det står fortsatt ikke tilbud:( Saksbehandleren var inne i går tidlig og oppdaterte, men ingen forandring. Det rare er at det jeg søkte på fortsatt ligg på ledige studier! Skulle ønske det sto at søknaden er under behandling, ikke at det står ikke tilbud hele tiden! Vet jo ikke om det er svaret, eller søknaden fortsatt blir behandla! Åååårrrrhhh frustrert!!!(( Anonymous poster hash: 62ac4...8ad
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #2 Skrevet 9. august 2013 Ring og spør ASAP, det kan ha skjedd en feil! Anonymous poster hash: 03ced...f21
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #3 Skrevet 9. august 2013 Ring og spør ASAP, det kan ha skjedd en feil! Anonymous poster hash: 03ced...f21 Har ringt 3 ganger denne uka...:S I går sa de at det skulle stå enten i går kveld, eller idag! Anonymous poster hash: 62ac4...8ad
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #4 Skrevet 9. august 2013 Ring og spør ASAP, det kan ha skjedd en feil! Anonymous poster hash: 03ced...f21 Har ringt 3 ganger denne uka...:S I går sa de at det skulle stå enten i går kveld, eller idag! Anonymous poster hash: 62ac4...8ad Jeg har hele tiden tenkt at det skulle stå etter oppdateringen på ledige studier kl9, da! Kan det likevel komme senere tror dere? Anonymous poster hash: 62ac4...8ad
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 9. august 2013 #5 Skrevet 9. august 2013 Vent noen timer og sjekk igjen.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #6 Skrevet 9. august 2013 Det er fortsatt håp Jeg har søkt på et ekstra studie på restplass og søknaden står fortsatt som under behandling, men jeg fikk tilbud om plass i går og har takket ja til den. Tror det ofte tar tid før det blir oppdatert i systemet så ring og mas igjen. Det gjør ingenting om du maser Anonymous poster hash: deeda...320
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #7 Skrevet 9. august 2013 sikker på at det var i dag du skulle få svar? Her jeg bor er det hvertfall siste opptak på tirsdag,så venter i spenning. Anonymous poster hash: 4a7ee...75d
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #8 Skrevet 9. august 2013 Det er fortsatt håp Jeg har søkt på et ekstra studie på restplass og søknaden står fortsatt som under behandling, men jeg fikk tilbud om plass i går og har takket ja til den. Tror det ofte tar tid før det blir oppdatert i systemet så ring og mas igjen. Det gjør ingenting om du maser Anonymous poster hash: deeda...320 Men det sto ikke tilbud på deg sant? Ikke under behandling? Et har stått ikke tilbud siden jeg søkte. Og i går sa de svaret kom i går kveld eller idag! Uff denne ventinga altså...! Men om jeg ringer, kan de si om jeg har fått plass eller ikke, eller ser de det samme som meg? Frister å ringen en gang til! Iallfall om det ikke står noe før de stenger telefonen! Er jo helg så:-) Anonymous poster hash: 62ac4...8ad
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #9 Skrevet 9. august 2013 Du er sikker på at du er kvalifisert til studiet? Hvis du ikke er det kommer du jo ikke inn selv om det er ledige studieplasser. Anonymous poster hash: 3702d...415
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #10 Skrevet 9. august 2013 Det er fortsatt håp Jeg har søkt på et ekstra studie på restplass og søknaden står fortsatt som under behandling, men jeg fikk tilbud om plass i går og har takket ja til den. Tror det ofte tar tid før det blir oppdatert i systemet så ring og mas igjen. Det gjør ingenting om du maser Anonymous poster hash: deeda...320 Men det sto ikke tilbud på deg sant? Ikke under behandling? Et har stått ikke tilbud siden jeg søkte. Og i går sa de svaret kom i går kveld eller idag! Uff denne ventinga altså...! Men om jeg ringer, kan de si om jeg har fått plass eller ikke, eller ser de det samme som meg? Frister å ringen en gang til! Iallfall om det ikke står noe før de stenger telefonen! Er jo helg så:-) Anonymous poster hash: 62ac4...8ad Så søknadswebben står det fortsatt "under behandling" hos meg, men jeg har kommet inn. Ring ring! Du har ingenting å tape på det. Lykke til Anonymous poster hash: deeda...320
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #11 Skrevet 9. august 2013 Ringte du? Anonymous poster hash: deeda...320
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #12 Skrevet 9. august 2013 Ringte du? Anonymous poster hash: deeda...320 Ja, heldigvis hørte jeg på dere og ringte! Søknaden ble avslått fordi de manglet et dokument (skjønner ikke hvorfor de ikke kunne ha sendt en Mail eller noe om det?). Ringte folkeregisteret og får det tilsendt, men skolen får jo ikke det før neste uke! Men jeg glemte å spørre om jeg må sende inn ny søknad! Var for sent å ringe de når jeg kom på det.. Anonymous poster hash: 62ac4...8ad
Mrs Smith Skrevet 9. august 2013 #13 Skrevet 9. august 2013 Ringte du? Anonymous poster hash: deeda...320 Ja, heldigvis hørte jeg på dere og ringte! Søknaden ble avslått fordi de manglet et dokument (skjønner ikke hvorfor de ikke kunne ha sendt en Mail eller noe om det?). Ringte folkeregisteret og får det tilsendt, men skolen får jo ikke det før neste uke! Men jeg glemte å spørre om jeg må sende inn ny søknad! Var for sent å ringe de når jeg kom på det.. Anonymous poster hash: 62ac4...8ad Du må sikkert ikke sende ny søknad, bare ettersende vedlegget. Men er ikke sikker!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #14 Skrevet 9. august 2013 Ringte du? Anonymous poster hash: deeda...320 Ja, heldigvis hørte jeg på dere og ringte! Søknaden ble avslått fordi de manglet et dokument (skjønner ikke hvorfor de ikke kunne ha sendt en Mail eller noe om det?). Ringte folkeregisteret og får det tilsendt, men skolen får jo ikke det før neste uke! Men jeg glemte å spørre om jeg må sende inn ny søknad! Var for sent å ringe de når jeg kom på det.. Anonymous poster hash: 62ac4...8ad Du må nok bare ettersende dokumentet og er det fortsatt leidig plass så kommer du sikkert inn Anonymous poster hash: deeda...320
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå