Spirenummerfire Skrevet 9. august 2013 #1 Skrevet 9. august 2013 Guttene på 7 og 9 år deler rom. Vi har nå tatt en skikkelig ryddesjau og ommøblert litt. Det har resultert i noen større veggpartier som er ganske glisne, og trenger noen tips til hva vi kan "sprite" opp med. Veggene er lyse. De er ikke interessert i fotball, så å henge opp postere av spillere eller skjerf og lignende er de ikke interessert i. Har spurt dem hva de kunne tenke seg, og da kunne de jo ha postere. Men ikke BARE det liksom! Tips mottas med stor takk:) Gjerne noe kreativt, men ikke nødvendigvis. Vært inne på tanken med å ha en klatrevegg, men da må man vel gjøre noe med selve veggen også? Noen som vet?
☆☆☆ Skrevet 9. august 2013 #2 Skrevet 9. august 2013 Posters treng ikkje å vere av fotballspelarar og rockestjerner, leit etter nokre fine på nett. Ein kan godt ramme dei inn også. Eller heng opp nokre smale hyller til bøker og bilder, då er det lett å byte ut "utstillinga".
Spirenummerfire Skrevet 9. august 2013 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2013 Jeg fant denne siden da jeg googlet "klatrevegg på barnerommet". Tenkte å dele den her i fall noen andre kunne være interessert også
Spirenummerfire Skrevet 9. august 2013 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2013 Jeg fant denne siden da jeg googlet "klatrevegg på barnerommet". Tenkte å dele den her i fall noen andre kunne være interessert også Med link denne gangen, haha:D http://strikkdegglad.blogspot.no/2011/05/diy-klatrevegg-pa-barnerommet.html
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #5 Skrevet 9. august 2013 Gratis postere fra toys r us, og IKEA rammer. Store rammer/lerret med tavlemaling, tavlemaling rett på vegg. Anonymous poster hash: b5023...3af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå