Gå til innhold

Dere som har, eller har hatt hormonspiral..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg satte inn spiral for litt over 2 mnd siden, de første 4 ukene hadde jeg blodig utflod, med noen dager med blødninger.. Men etter dette har jeg ikke hatt mensen eller noe.. Lurer bare på, er det slik at jeg har mistet mensen? Eller har noen opplevd at mensen uteblir noen mnd før den kommer igjen når man setter inn spiralen?

Føler jeg har litt noia, tatt graviditets tester, men de er negative, så jeg er nok ikke gravid (heldigvis!) Men blir småengstelig av dette..

Så om noen har erfart at de aldri fikk mensen tilbake, så hadde jeg kanskje klart å roe meg tenker jeg (håper i alle fall det)

Anonymous poster hash: 02ecf...506
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg satt inn spiral for ca 2 mnd siden og har fått mensen en gang siden. Søsteren min har ikke fått mensen igjen. 

Veldig mange mister mensen helt pga hormonspiral eller får veldig lite mens som jeg fikk, blødde i 1,5 dag.

Anonymous poster hash: 5c29f...8a9
Skrevet

Jeg satte inn for 4 år siden. Har ikke hatt mensen etter det. Utrolig digg

Skrevet

Jeg mistet mensen etter at jeg satte inn hormonspiral. Har ikke savnet den.

Anonymous poster hash: aa02c...23b
Skrevet

Takk for svar dere :) Da får jeg prøve å roe nervene, og heller se meg som en av de heldige.. Fikk høre av legen at det var normalt å blø i 3-6 mnd, og etter det fikk man enten mensen månedlig, eller så var den borte.. Ingen som har fortalt meg at den fordufter med det samme for noen! :-o :-p

Kan fint klare med 4-5 år uten mensen jeg ja! Men blir jo nervøs nor ingan har fortalt meg at den kan forsvinne med det samme :-p

HI

Anonymous poster hash: 02ecf...506

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...