Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #1 Skrevet 9. august 2013 Hei damer, jeg er i uke 6, og i går fikk jeg menssmerter, og brunlig utflod på papiret. Ringer jeg jordmor? Anonymous poster hash: c41a6...096
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #2 Skrevet 9. august 2013 Du kan ringe legen din. Han/hun kan udnersøke deg og evt henvse deg til UL. Nå er både menssmerter ig litt småblødninger absolutt ikkesynonymt med SA. Menssmerter er veldig vanlig i første trimester Anonymous poster hash: e8001...547
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #3 Skrevet 9. august 2013 Kontakt legen din så du får ul, og da ser du nok hjerte slå lykke til Anonymous poster hash: 66e0a...42e
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #4 Skrevet 9. august 2013 Heiisann. Du ringer fastlegen og måler hcg nivå ved hjelp av blodprøver over et par dager, eller så kan du ta privat ultralyd. Jordmødre og de fleste fastleger bryr seg ikke, da de ikke kan gjøre noe så tidlig i svangerskapet alikevel. Har selv mistet tidligere og skjønner frustrasjonen og at dette er trist dersom det er en SA. Lykke til! Anonymous poster hash: bdfb3...977
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #5 Skrevet 9. august 2013 Tusen takk <3 Jeg har hatt smertene kontinuerlig siden i går formiddag, så har ikke store håpet. Ringte jordmor i sta, og hun brydde seg ikke helt nei. Skal se om jeg får tak i legen min. Dette er vanskeligere enn det jeg hadde trodd. Har hele tiden forberedt meg på at om det skjer, så er det en grunn for det. Men er virkelig sårt</3 Anonymous poster hash: c41a6...096
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #6 Skrevet 9. august 2013 Usikkerheten er nesten det verste. kanskje det er verd en privat ul hvis du ikke får henvisning fra fastlegen? Hvis du begynner å blø mye, vil jeg i hvert fall råde deg til å få det sjekket snarest. Jeg gjorde ikke det (fordi det var helg), og endte opp med å blø veldig mye. Ikke nok med at det ikke ble noen baby sånn som jeg hadde håpet, men i tillegg brukte jeg tre måneder på å komme meg etter blodtapet i forbindelse med aborten. Anonymous poster hash: 6698b...a33
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #7 Skrevet 9. august 2013 Kontakt legen din så du får ul, og da ser du nok hjerte slå lykke til Anonymous poster hash: 66e0a...42e Nå ser en ikke hjerte slå i uke 6 da. Anonymous poster hash: 7faa5...910
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #8 Skrevet 9. august 2013 Ja, jeg synes usikkerheten er helt forferdelig! Har fått time i dag, og de sa legen var god på slikt, hva nå enn det betyr.. Har selv hatt mens i noen mnd. i strekk, og det tok jo kjempelang tid å komme seg etter. Takknemlig for hjelpende svar. Anonymous poster hash: c41a6...096
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #9 Skrevet 9. august 2013 Kontakt legen din så du får ul, og da ser du nok hjerte slå lykke til Anonymous poster hash: 66e0a...42e Nå ser en ikke hjerte slå i uke 6 da. Anonymous poster hash: 7faa5...910 Det gjorde jeg i forrige sv.skap. Anonymous poster hash: c41a6...096
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #10 Skrevet 9. august 2013 Ja, jeg synes usikkerheten er helt forferdelig! Har fått time i dag, og de sa legen var god på slikt, hva nå enn det betyr.. Har selv hatt mens i noen mnd. i strekk, og det tok jo kjempelang tid å komme seg etter. Takknemlig for hjelpende svar. Anonymous poster hash: c41a6...096 Å, jeg føler med deg. Så fint at du fikk time i dag. Krysser fingrene fire at du får en avklaring. Og det er jo stor sjanse fortsatt for at det går bra! Lykke til! Anonymous poster hash: 6698b...a33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå