Gå til innhold

Noen make up artister/ hudpleiere her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger sårt råd om en dekk-krem, stift eller pudder som skjuler de stygge pigmentflekkene jeg har fått i ansiktet.

Skal i bryllup og tør nesten ikke vise meg utendørs slik jeg ser ut nå :(

Ser ikke ut, helt skjoldete i hele ansiktet.

Tips og råd mottas med stor takk :)

Anonymous poster hash: 252b3...723
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trenger sårt råd om en dekk-krem, stift eller pudder som skjuler de stygge pigmentflekkene jeg har fått i ansiktet.

Skal i bryllup og tør nesten ikke vise meg utendørs slik jeg ser ut nå :(

Ser ikke ut, helt skjoldete i hele ansiktet.

Tips og råd mottas med stor takk :)

Vanskelig å gi konkrete tips når jeg ikke har sett deg. Generelt vil en concealer i fast konsistens som er vannfast gjøre nytten, men jeg liker å nøytralisere ugjevne hudtoner før jeg har på dekkende produkt. Et pudder blir ofte for transparent. Jeg elsker MAC Studio Finish concealer, den bruker vi til å dekke tattoveringer og fødselsmerker med bl.a. Resultatet blir best ved flere grep som gjøres, og ikke bare dekkstift. Elsker oppdrag som dette :) Pigmentflekker kan tas med laser, dyrt, men det funker.

Anonymous poster hash: 95652...209

Skrevet

Hva anbefaler du oppå dekkstiften da? :-)

Jeg har planer om å prøve å fjerne pigmentflekkene etterhvert,men det må jeg vente med til etter fødsel.

Ellers takk for tips,skal prøves ut :-)

Hi

Skrevet

På vannfast stift bruker jeg ingenting oppå da jeg vil produktet skal se ut som hud. Det vil si at det skal være litt shine og mulighet for produktet å bevege seg med huden når man lager ansiktsuttrykk. Det blir ofte så kunstig look med pudder overalt :) Tenk på at du vil at det skal se ut som hud rett og slett. Vannfast makeup sitter der den skal uten pudder på :) Bruk gjerne ringfinger og trykk produktet på, varmen vil smelte konsistensen litt så den trenger lengre inn i huden.

Anonymous poster hash: 95652...209

Skrevet

Takk for svar :-) Hvor får jeg kjøpt denne stiften hen? Bor i Rogaland. Og ca pris?

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...